Marketing Wprowadzenie

,

Książka

Marketing
Wprowadzenie

,

  • Wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • Rok wydania: 2012
  • ISBN: 9788326404849
  • Ilość stron: 828
  • Format: 21.0x30.0cm
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 129,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 129,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketing - Kotler Philip, Armstrong Gary

Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykułów publikowanych w najważniejszych periodykach branżowych. Prowadził badania rynku i konsultacje dla wielu firm w zakresie zarządzania sprzedażą i strategii marketingowych. Profesor Kotler należy do grona największych autorytetów w dziedzinie marketingu. W plebiscycie Financial Times został uznany za jednego z najbardziej wpływowych autorów w dziedzinie biznesu, obok takich postaci, jak: Jack Welch, Bill Gates, Peter Drucker, Michael E. Porter.

W książce omówiono między innymi:

- sposoby podejścia firm do marketingu w niepewnych, zmiennych warunkach rynkowych,

- tworzenie różnorodnych strategii cenowych, dostosowanych do specyficznej sytuacji gospodarczej i określonych segmentów rynku,

- rolę usług w dzisiejszej, zorientowanej na ten sektor gospodarce,

- współczesne narzędzia budowania relacji z klientem: strony internetowe, blogi, eventy z udziałem klientów, internetowe kanały wideo, społeczności internetowe i portale społecznościowe (np. Facebook, YouTube, Twitter),

- koncepcję zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, czyli nowych metod budowania bliskich i interaktywnych relacji z klientem,

- koncepcję marketingu tworzonego przez konsumenta, w ramach której specjaliści do spraw marketingu zachęcają klientów do aktywności i udzielania informacji zwrotnej, kształtowania nowych produktów i współtworzenia przesłania marki,

- najnowsze technologie stosowane w marketingu, od Web 3.0 po neuromarketing,

- koncepcję marketingu zrównoważonego, polegającego na prowadzeniu działań odpowiedzialnych społecznie.

Nowatorski układ treści podręcznika, jego ciekawa forma i wiele odniesień do praktyk znanych firm pomogą studentom w przyswojeniu wiedzy teoretycznej i pozwolą poznać wiele sposobów jej wykorzystania.


Szczegóły: Marketing - Kotler Philip, Armstrong Gary

Tytuł: Marketing
Podtytuł: Wprowadzenie
Autor: Kotler Philip, Armstrong Gary
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788326404849
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 828
Format: 21.0x30.0cm
Oprawa: Twarda
Waga: 2.08 kg


Recenzje: Marketing - Kotler Philip, Armstrong Gary

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:

Inne pozycje tego autora: Kotler Philip, Armstrong Gary (1)