- Producent: Wiedza i Praktyka
- EAN: 9788326907418
- Format: 14.1x12.8
Niedostępna
Opis: Klient jak go zdobyć i zatrzymać (Audiobook) - ,
Innym się udało - Ty też możesz uchronić się przed najczęstrzymi błędami w relacjach z klientami!
"Nienawidzę, jak handlowiec wydzwania do mnie z propozycją oferty i nawet nie zapyta się czy mam czas, aby z nim porozmawiać. Po prostu się rozłączam;
"Kiedy naprawdę chciałabym coś kupić, a widzę że sprzedawca nie ma dla mnie czasu, idę od razu do innego sklepu;
"Długa wysyłka zamówienia, problemy z serwisem to są cechy, które od razu przekreślają satysfakcję z zakupów. Wystawiam wtedy negatywną opinię w Internecie.
To jedne z najczęstszych reakcji źle potraktowanych czy obsłużonych klientów. A przecież doskonale wiesz, że 1 niezadowolony klient powtórzy negatywną opinie 100 kolejnym osobom. Czy warto tak ryzykować i przez drobny błąd tracić tylu potencjalnych nabywców
Szczegóły: Klient jak go zdobyć i zatrzymać (Audiobook) - ,
Nazwa: Klient jak go zdobyć i zatrzymać (Audiobook)
Producent: Wiedza i Praktyka
Kod paskowy: 9788326907418
Języki: polski
Format: 14.1x12.8
Waga: 0.06 kg
Typ głównego nośnika: AC
Ilość nośników: 1
Opis nośników:1. Klient - jak (CD-Audio)
1. Klient zainteresowany, ale "nieuchwytny" - jak doprowadzić do spotkania (ścieżka audio)
2. Lojalność klienta. Jak utrzymać raz zdobytego klienta i rozbudować jego lojalność wobec Twojej firmy? (ścieżka audio)
3. Niezdecydowany klient. Jk osłabić i przełamywać obiekcje klienta? (ścieżka audio)
4. Oferta handlowa. Jak przygotować ofertę, która przekona klienta, i jak jązaprezentować, aby klient kupił? (ścieżka audio)
5. Relacje z klientem. Techniki, które złagodzą roszczenia klienta (ścieżka audio)
6. Relacje z klientem. Jak prowadzić rozmowy sprzedażowe z klientem i rozpocząć udaną współpracę? (ścieżka audio)
7. Reklamacje konsumenckie. Kiedy przyjmiesz, a kiedy odrzucisz reklamację i nie dopuścisz się naruszeń prawnych? (ścieżka audio)
8. Skuteczne postępowanie z niezadowolonymi klientami. (ścieżka audio)
9. Trudny klient. Jak skutecznie prowadzić rozmowy sprzedażowe, aby nie zaostrzyć konfliktu i nie stracić klienta? (ścieżka audio)
10. Windykacja należności. Jak radzić sobie z kontrahentami, którzy nie płacą, aby odzyskać swoje pieniądze? (ścieżka audio)