Marketing polityczny w regionie
Szczudlińska-Kanoś Agnieszka
Marketing polityczny w regionie
Szczudlińska-Kanoś Agnieszka
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
- Rok wydania: 2011
- ISBN: 9788323332565
- Ilość stron: 220
- Format: 16.5x23.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Marketing polityczny w regionie - Szczudlińska-Kanoś Agnieszka
W ostatnich latach pozycja regionów w Polsce umocniła się w wyniku naturalnej ewolucji, postępu oraz wzrastających potrzeb i wymagań ludności. Samorządowcy sprawujący swoje funkcje na poziomie wojewódzkim w ramach procesów decentralizacyjnych otrzymali szersze kompetencje i przestali traktować samorząd regionalny wyłącznie jako poczekalnię polityczną, pomocną w zdobywaniu kolejnych szczebli kariery. Duża konkurencja w ubieganiu się o mandaty radnych wpłynęła na rozwój marketingu politycznego w regionach, gdzie działania przedwyborcze należy prowadzić inaczej niż na poziomie centralnym i lokalnym.
Celem publikacji jest ukazanie ewolucji marketingu politycznego w Polsce przez analizę kampanii prowadzonych w latach 19892011 oraz wskazanie metod i narzędzi najbardziej skutecznych podczas walki wyborczej o fotel radnego.
Ponieważ przedstawione w książce treści odnoszą się do wiedzy z różnych specjalności, praca powinna zainteresować nie tylko politologów, ale również ekspertów w dziedzinie zarządzania oraz socjologów. Do grona jej adresatów można także zaliczyć praktyków, w szczególności samorządowców regionalnych i marketingowców.
Szczegóły: Marketing polityczny w regionie - Szczudlińska-Kanoś Agnieszka
Tytuł: Marketing polityczny w regionie
Autor: Szczudlińska-Kanoś Agnieszka
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
ISBN: 9788323332565
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 220
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.36 kg