Marketing polityczny w regionie

Książka

Marketing polityczny w regionie

Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 35,70 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 35,70 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketing polityczny w regionie - Szczudlińska-Kanoś Agnieszka

W ostatnich latach pozycja regionów w Polsce umocniła się w wyniku naturalnej ewolucji, postępu oraz wzrastających potrzeb i wymagań ludności. Samorządowcy sprawujący swoje funkcje na poziomie wojewódzkim w ramach procesów decentralizacyjnych otrzymali szersze kompetencje i przestali traktować samorząd regionalny wyłącznie jako poczekalnię polityczną, pomocną w zdobywaniu kolejnych szczebli kariery. Duża konkurencja w ubieganiu się o mandaty radnych wpłynęła na rozwój marketingu politycznego w regionach, gdzie działania przedwyborcze należy prowadzić inaczej niż na poziomie centralnym i lokalnym.



Celem publikacji jest ukazanie ewolucji marketingu politycznego w Polsce przez analizę kampanii prowadzonych w latach 19892011 oraz wskazanie metod i narzędzi najbardziej skutecznych podczas walki wyborczej o fotel radnego.



Ponieważ przedstawione w książce treści odnoszą się do wiedzy z różnych specjalności, praca powinna zainteresować nie tylko politologów, ale również ekspertów w dziedzinie zarządzania oraz socjologów. Do grona jej adresatów można także zaliczyć praktyków, w szczególności samorządowców regionalnych i marketingowców.


Szczegóły: Marketing polityczny w regionie - Szczudlińska-Kanoś Agnieszka

Tytuł: Marketing polityczny w regionie
Autor: Szczudlińska-Kanoś Agnieszka
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
ISBN: 9788323332565
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 220
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.36 kg


Recenzje: Marketing polityczny w regionie - Szczudlińska-Kanoś Agnieszka

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×