Kształtowanie wizerunku jako narzędzie public relations

Książka

Kształtowanie wizerunku jako narzędzie public relations

Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 28,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 28,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Kształtowanie wizerunku jako narzędzie public relations

Wizerunek jako kluczowe narzędzie budowania relacji publicznych w komunikowaniu profesjonalnym jest znane i używane od lat. W książce pojawiają się nowatorskie ujęcia tego, czym jest wizerunek (stylem życia), jak jest wykorzystywany (do promocji pisarza w sieci), przez kogo (zakony i instytucje religijne), jak się go bada (metodologia bricolage). Autorzy zajmują się specyficznymi obszarami wykorzystania wizerunku do budowania opinii, przekonań i wartościowań (krąg Naszego Dziennika, przemysł funeralny, protestanccy fani gier komputerowych i Świadkowie Jehowy). Zbiór tekstów dotyczących wizerunku uzupełniają cztery teksty dwa autorstwa badaczy polskich, dwa hiszpańskich koncentrujące się na postaci i twórczości Ryszarda Kapuścińskiego.

Producent:
Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego - Wydawnictwo "Szermierz" sp. z o.o. w likwidacji
plac Uniwersytecki 15
50-137 Wrocław (PL)
tel: 71 375 24 74
email: [email protected]


Szczegóły: Kształtowanie wizerunku jako narzędzie public relations

Tytuł: Kształtowanie wizerunku jako narzędzie public relations
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
Seria: DZIENNIKARSTWO I MEDIA
ISBN: 9788322932469
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 228
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.37 kg


Recenzje: Kształtowanie wizerunku jako narzędzie public relations

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×