Kształtowanie wizerunku jako narzędzie public relations
Kształtowanie wizerunku jako narzędzie public relations
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
- Rok wydania: 2011
- ISBN: 9788322932469
- Ilość stron: 228
- Format: 16.5x23.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Kształtowanie wizerunku jako narzędzie public relations
Wizerunek jako kluczowe narzędzie budowania relacji publicznych w komunikowaniu profesjonalnym jest znane i używane od lat. W książce pojawiają się nowatorskie ujęcia tego, czym jest wizerunek (stylem życia), jak jest wykorzystywany (do promocji pisarza w sieci), przez kogo (zakony i instytucje religijne), jak się go bada (metodologia bricolage). Autorzy zajmują się specyficznymi obszarami wykorzystania wizerunku do budowania opinii, przekonań i wartościowań (krąg Naszego Dziennika, przemysł funeralny, protestanccy fani gier komputerowych i Świadkowie Jehowy). Zbiór tekstów dotyczących wizerunku uzupełniają cztery teksty dwa autorstwa badaczy polskich, dwa hiszpańskich koncentrujące się na postaci i twórczości Ryszarda Kapuścińskiego.
Szczegóły: Kształtowanie wizerunku jako narzędzie public relations
Tytuł: Kształtowanie wizerunku jako narzędzie public relations
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
Seria: DZIENNIKARSTWO I MEDIA
ISBN: 9788322932469
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 228
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.37 kg