Reklama Aspekty prawne
Reklama
Aspekty prawne
- Wydawnictwo: Wolters Kluwer
- Rok wydania: 2012
- ISBN: 9788326416309
- Ilość stron: 856
- Format: 13.0x20.5cm
- Oprawa: Twarda
Niedostępna
Opis: Reklama
W publikacji w kompleksowy sposób przedstawiono istotne w praktyce i dyskusyjne aspekty prawa reklamy, w tym zagadnienia z zakresu zwalczania nieuczciwej reklamy, reklamy wybranych towarów i usług, reklamy w mediach, ochrony własności intelektualnej i dóbr osobistych w reklamie, dochodzenia roszczeń i stosowanych sankcji.
W opracowaniu uwzględniono szereg polskich aktów prawnych, prawo międzynarodowe, prawo Unii Europejskiej oraz wybranych państw członkowskich, prawo amerykańskie, a także regulacje pozaprawne, takie jak kodeksy postępowania w dziedzinie reklamy. Zaprezentowano również bogaty wybór piśmiennictwa polskiego i zagranicznego, najnowsze orzecznictwo sadów krajowych, Trybunału Sprawiedliwości, Europejskiego Trybunału Praw Człowieka, a także decyzje Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz uchwały Komisji Etyki Reklamy. Rozważania prawne wzbogacono o analizę wybranych problemów ekonomicznych i psychologicznych, niezbędnych do prawidłowego stosowania prawa reklamy.
Stan prawny na 1 stycznia 2012 roku.
Szczegóły: Reklama
Tytuł: Reklama
Podtytuł: Aspekty prawne
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: MONOGRAFIE LEX
ISBN: 9788326416309
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 856
Format: 13.0x20.5cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.89 kg