Starbucks Sztuka wyciągania wniosków z porażek czyli rewolucyjny przepis Schultza na wielki sukces

Książka

Starbucks Sztuka wyciągania wniosków z porażek czyli rewolucyjny przepis Schultza na wielki sukces

  • Wydawnictwo: Znak
  • Rok wydania: 2012
  • ISBN: 9788324016884
  • Ilość stron: 312
  • Format: 16.0x24.0cm
  • Oprawa: Twarda z obwolutą
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 59,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 59,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Starbucks Sztuka wyciągania wniosków z porażek czyli rewolucyjny przepis Schultza na wielki sukces - Schultz Howard

W pewne wtorkowe popołudnie w lutym 2008 roku Starbucks zamknął wszystkie swoje lokale w Stanach Zjednoczonych.

Informacja wywieszona na 7100 zamkniętych drzwiach głosiła:

Potrzebujemy trochę czasu, by ulepszyć nasze espresso.

Przygotowanie dobrego espresso wymaga wprawy.

Dlatego też postanowiliśmy poświęcić się udoskonaleniu tej sztuki.



Decyzje tę podejmuje Howard Schultz. Gdy istnienie Starbucksa staje pod znakiem zapytania i firma zaczyna przynosić gigantyczne straty, Schultz wraca do gry. Tak jak Steve Jobs po powrocie do Apple'a, Schultz dokonuje rewolucji, wprowadza śmiałe i często kontrowersyjne zmiany, stawiając swą firmę na nogi.



Na tym jednak podobieństwa do Jobsa się kończą. Schultz proponuje zupełnie inny pomysł na biznes i jego prowadzenie: stawia na ludzi, tradycyjne wartości, proste i doskonałe espresso.

Efekt

Dziś Starbucks to 60 milionów kubków kawy tygodniowo wydawanych w 16 tysiącach kawiarni w 54 krajach.



Howard Schultz to jeden ze 100 najbardziej wpływowych ludzi na świecie, jednak jego droga do sukcesu nie była łatwa. Pochodzi z biednej rodziny, wychował się na Brooklynie. Mimo to nigdy nie poddawał się przeciwnościom losu, uzyskał stypendium i ukończył Northern Michigan University, rozpoczął pracę w Seattle w firmie Starbucks, a kiedy jego innowacyjne pomysły nie spotkały się z aprobatą zarządu, stworzył swoją własną sieć kawiarni Il Giornale. Po dwóch latach właściciele Starbucksa postanowili wycofać się z branży i sprzedali firmę Schultzowi. Ten zainwestował w rozwój całej sieci, dzięki czemu stworzył najważniejszą i największą sieć kawiarni na świecie.



Starbucks to jeden z najważniejszych biznesowych hitów ostatnich lat - książka gościła na szczycie listy bestsellerów New York Timesa, a Amazon zaliczył go do grona najważniejszych książek roku.


Szczegóły: Starbucks Sztuka wyciągania wniosków z porażek czyli rewolucyjny przepis Schultza na wielki sukces - Schultz Howard

Tytuł: Starbucks Sztuka wyciągania wniosków z porażek czyli rewolucyjny przepis Schultza na wielki sukces
Autor: Schultz Howard
Wydawnictwo: Znak
ISBN: 9788324016884
Tytuł oryginału: Onward. How Starbucks Fought for Its Life without Losing Its Soul
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Gądek Mariusz
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 312
Format: 16.0x24.0cm
Oprawa: Twarda z obwolutą
Waga: 0.54 kg


Recenzje: Starbucks Sztuka wyciągania wniosków z porażek czyli rewolucyjny przepis Schultza na wielki sukces - Schultz Howard

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: