Marketing doświadczeń Od doświadczeń klienta do wizerunku firmy

Książka

Marketing doświadczeń
Od doświadczeń klienta do wizerunku firmy

  • Wydawnictwo: Poltext
  • Rok wydania: 2012
  • ISBN: 9788375612448
  • Ilość stron: 286
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 54,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 54,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketing doświadczeń - Iwona Skowronek

W serii Instytutu Zarządzania Wartością Szkoły Głównej Handlowej i Wydawnictwa Poltext prezentowane są najnowsze wyniki badań nad wartością ekonomiczną. Jest ona rozpatrywana w szerokim kontekście naukowym, biznesowym, technologicznym, społecznym i globalnym. Książka wyjaśnia, czym jest i jak powstaje emocjonalny wymiar wizerunku firmy. Wskazuje, jak kształtować wrażenia klientów korzystne dla reputacji i rentowności przedsiębiorstwa poprzez:  -zastosowanie koncepcji marketingu doświadczeń  -wykorzystanie emocjonalnego potencjału satysfakcji klienta  -dostarczanie czynników zachwytu (delight experiences)  -budowę emocjonalnych podstaw lojalności  -wzbudzanie spontanicznych, pozytywnych opinii o firmie Książka podejmuje nowatorskie i ważne zagadnienia współczesnego konkurowania firm. Dominuje w niej ujęcie marketingowe, jednak omawiane w aspekcie strategicznego zarządzania firmą. Problematyka tworzenia i zarządzania wizerunkiem firm oraz marketingu doświadczeń jest ważna i nowatorska. Książka jest bardzo potrzebna i skierowana do szerokiego grona odbiorców: studentów, nauczycieli akademickich oraz pracowników przedsiębiorstw, którzy tworzą lub mają wpływ na ich strategie. prof. dr hab. Barbara Dobiegała-Korona, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Producent:
MT Biznes Sp. z o.o.
ul. Jutrzenki 118
02-230 Warszawa (PL)
tel: 665 055 813
email: [email protected]


Szczegóły: Marketing doświadczeń - Iwona Skowronek

Tytuł: Marketing doświadczeń
Podtytuł: Od doświadczeń klienta do wizerunku firmy
Autor: Iwona Skowronek
Wydawnictwo: Poltext
Seria: INSTYTUT ZARZĄDZANIA WARTOŚCIĄ SGH
ISBN: 9788375612448
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 286
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.48 kg


Recenzje: Marketing doświadczeń - Iwona Skowronek

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×