Książka
  • Wydawnictwo: Placet
  • Rok wydania: 2011
  • ISBN: 9788374881623
  • Ilość stron: 392
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 57,75 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 57,75 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketing Teoria i przykłady - Waniowski Paweł, Sobotkiewicz Dariusz, Daszkiewicz Magdalena

Celem tej książki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Staraliśmy się odnieść kolejne zagadnienia do otaczającej nas rzeczywistości, często posługując się przykładami przedsiębiorstw polskich bądź zagranicznych.



Adresatem książki, są wszyscy, którzy pragną nauczyć się lub pogłębić znajomość marketingu. Może ona stać się podręcznikiem wprowadzającym w bardzo skomplikowany, ale jakże fascynujący świat technik i narzędzi marketingowych, jak i źródłem wiedzy dla osób, które tworzą strategie marketingowe w swoich organizacjach.


Szczegóły: Marketing Teoria i przykłady - Waniowski Paweł, Sobotkiewicz Dariusz, Daszkiewicz Magdalena

Tytuł: Marketing Teoria i przykłady
Autor: Waniowski Paweł, Sobotkiewicz Dariusz, Daszkiewicz Magdalena
Wydawnictwo: Placet
ISBN: 9788374881623
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 392
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.65 kg


Recenzje: Marketing Teoria i przykłady - Waniowski Paweł, Sobotkiewicz Dariusz, Daszkiewicz Magdalena

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: