Marketing Teoria i przykłady
Waniowski Paweł, Sobotkiewicz Dariusz, Daszkiewicz Magdalena
Marketing Teoria i przykłady
Waniowski Paweł, Sobotkiewicz Dariusz, Daszkiewicz Magdalena
- Wydawnictwo: Placet
- Rok wydania: 2011
- ISBN: 9788374881623
- Ilość stron: 392
- Format: 16.5x23.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Marketing Teoria i przykłady - Waniowski Paweł, Sobotkiewicz Dariusz, Daszkiewicz Magdalena
Celem tej książki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Staraliśmy się odnieść kolejne zagadnienia do otaczającej nas rzeczywistości, często posługując się przykładami przedsiębiorstw polskich bądź zagranicznych.
Adresatem książki, są wszyscy, którzy pragną nauczyć się lub pogłębić znajomość marketingu. Może ona stać się podręcznikiem wprowadzającym w bardzo skomplikowany, ale jakże fascynujący świat technik i narzędzi marketingowych, jak i źródłem wiedzy dla osób, które tworzą strategie marketingowe w swoich organizacjach.Producent:
WYDAWNICTWO PLACET LESZEK PLAK
ul. Brązownicza 13/6
01-929 Warszawa (PL)
tel:
email: [email protected]
Szczegóły: Marketing Teoria i przykłady - Waniowski Paweł, Sobotkiewicz Dariusz, Daszkiewicz Magdalena
Tytuł: Marketing Teoria i przykłady
Autor: Waniowski Paweł, Sobotkiewicz Dariusz, Daszkiewicz Magdalena
Wydawnictwo: Placet
ISBN: 9788374881623
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 392
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.65 kg