Kompendium wiedzy o marketingu

Książka

Kompendium wiedzy o marketingu

  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
  • Rok wydania: 2020
  • ISBN: 9788301148379
  • Ilość stron: 358
  • Format: 14.5x20.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 69,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 69,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Kompendium wiedzy o marketingu

Podręcznik - leksykon zawiera podstawową wiedzę o marketingu, przedstawioną w jasny i zrozumiały dla każdego czytelnika sposób. Autorzy znakomicie łączą w nim prostotę wykładu z profesjonalną wiedzą. Książka zawiera syntetyczne omówienie takich zagadnień, jak: uwarunkowania działań marketingowych, zachowania nabywców, instrumenty i strategie marketingowe. Zawiera również słowniczek pojęć i indeks rzeczowy. Na marginesach zamieszczono hasła, krótkie definicje i informacje dodatkowe.

Pozycja stanowi znakomitą podstawę do dalszej nauki, osobom niezwiązanym z marketingiem pomaga w zrozumieniu działań marketingowych, może też być znakomitym repetytorium systematyzującym wiedzę przed egzaminami.


Szczegóły: Kompendium wiedzy o marketingu

Tytuł: Kompendium wiedzy o marketingu
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Seria: KOMPENDIUM WIEDZY
ISBN: 9788301148379
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 358
Format: 14.5x20.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.43 kg
Redakcja: Pilarczyk Bogna, Mruk Henryk


Recenzje: Kompendium wiedzy o marketingu

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: