Bez komentarza czyli jak unikać odpowiedzi na pytania dziennikarzy

Książka

Bez komentarza czyli jak unikać odpowiedzi na pytania dziennikarzy

  • Wydawnictwo: Aspra
  • Rok wydania: 2011
  • ISBN: 9788375452693
  • Ilość stron: 298
  • Format: 16.0x23.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 51,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 51,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Bez komentarza czyli jak unikać odpowiedzi na pytania dziennikarzy - Jagoda Bloch

Jagoda Bloch podjęła próbę klasyfikacji zachowań językowych, bazując na materiale wywiadów z polskimi politykami ostatnich lat. Próbę tę należy uznać za udaną. Materiał jest bogaty i dobrze wyodrębniony, cała praca dostarcza satysfakcji poznawczej zarówno w warstwie teoretycznej, jak egzemplifikacyjnej, a żywy i atrakcyjny język sprawia, że lektura książki jest ciekawa i ze wszech miar satysfakcjonująca. Można ją też potraktować jako instruktaż dla dziennikarzy kontaktujących się z opornymi rozmówcami - albo też jako poradnik dla tych, co pragną się wykręcić od odpowiedzi niewygodnych dla siebie, a stawianych najczęściej przez niekoniecznie pełnych dobrej woli dziennikarzy.



prof. dr hab. Jerzy Bralczyk





Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

Kraj produkcji: Polska

Producent:
ASPRA-JR F.H.U.
Dedala 8/44
03-982 Warszawa (Polska)
tel: 602628855
email: oficyna@aspra.pl


Szczegóły: Bez komentarza czyli jak unikać odpowiedzi na pytania dziennikarzy - Jagoda Bloch

Tytuł: Bez komentarza czyli jak unikać odpowiedzi na pytania dziennikarzy
Autor: Jagoda Bloch
Wydawnictwo: Aspra
ISBN: 9788375452693
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 298
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.49 kg


Recenzje: Bez komentarza czyli jak unikać odpowiedzi na pytania dziennikarzy - Jagoda Bloch

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: