Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych
Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych
- Wydawnictwo: PWE
- Rok wydania: 2012
- ISBN: 9788320820218
- Ilość stron: 248
- Format: 16.2x23.7cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych
Głównym zamierzeniem zespołu autorów niniejszej książki była identyfikacja i ocena strategii marketingu międzynarodowego polskich przedsiębiorstw eksportujących swoje produkty na rynki zagraniczne. Autorzy zaproponowali wielowymiarowe podejście
do badania tych strategii.
Na podstawie szeroko zakrojonych badań autorzy zaprezentowali:
charakter i znaczenie misji w strategiach rozwoju polskich firm eksportujących,
motywy i uwarunkowania internacjonalizacji działalności polskich eksporterów i, szerzej, eksport jako strategię wejścia polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne,
strategie obecności polskich eksporterów na rynkach międzynarodowych,
sferę instrumentalno-czynnościową marketingu polskich firm na rynkach zagranicznych,
studia przypadków (case studies) strategii polskich eksporterów.
Książka jest adresowana do studentów kierunków ekonomicznych uczelni różnego typu, menedżerów firm eksportujących lub zamierzających wejść na rynki zagraniczne oraz osób odpowiedzialnych za projektowanie i realizację strategii marketingu międzynarodowego.
Szczegóły: Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych
Tytuł: Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320820218
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 248
Format: 16.2x23.7cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.39 kg