Sponsoring Klucz nowoczesnego marketingu
Marek Datko
Sponsoring Klucz nowoczesnego marketingu
Marek Datko
- Wydawnictwo: Placet
- Rok wydania: 2012
- ISBN: 9788374881722
- Ilość stron: 526
- Format: 16.5x24.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Sponsoring Klucz nowoczesnego marketingu - Marek Datko
Dynamiczny rozwój rynku zmusza przedsiębiorstwa do działania przy nasilającej się konkurencji. W gospodarce rynkowej nie wystarcza zbadanie i poznanie potrzeb nabywcy, wytworzenie zaspokajającego je produktu i ustalenie konkurencyjnej ceny. Należy jeszcze dotrzeć do konsumenta z informacją o tym produkcie i przekonać go do zakupu. Ujednolicenie przekazów reklamowych, często w skali globalnej, i rosnąca edukacja konsumenta powodują, że zmniejsza się jego lojalność wobec marki czy firmy. Aby skutecznie działać w tych warunkach przedsiębiorstwo powinno wyróżniać się wśród innych uczestników rynku, stworzyć swój własny wizerunek w świadomości nabywców.
Sponsoring daje przedsiębiorstwu szansę na dotarcie do jak największej liczby potencjalnych klientów, którzy mając w świadomości pozytywny wizerunek firmy, dokonają zakupu jej produktów, co winno przynieść oczekiwany efekt ekonomiczny.
Kwoty przeznaczane na sponsoring są coraz poważniejszą częścią budżetów promocyjnych firm. W wielu z nich wydaje się na ten cel ponad 50 mln PLN rocznie. Konieczność zaangażowania tak dużych sum może stwarzać trudność w przekonującym ich uzasadnieniu zarządom i radom nadzorczym.
Celem tej pracy jest zaprezentowanie komunikacyjnych aspektów sponsoringu, traktowanego jako samodzielny instrument promocji firmy oraz metod oceny jego skuteczności i efektywności.
Szczegóły: Sponsoring Klucz nowoczesnego marketingu - Marek Datko
Tytuł: Sponsoring Klucz nowoczesnego marketingu
Autor: Marek Datko
Wydawnictwo: Placet
ISBN: 9788374881722
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 526
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.86 kg