Komercjalizacja produktów żywnościowych

Książka

Komercjalizacja produktów żywnościowych

  • Wydawnictwo: PWE
  • Rok wydania: 2012
  • ISBN: 9788320820263
  • Ilość stron: 230
  • Format: 16.2 x 23.7 cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Dzisiaj*Zamówienie złożone do godz. 12.00 (nie dotyczy przedpłat zaksięgowanych po godz. 12.00). Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu.
Cena katalogowa 59,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 59,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Komercjalizacja produktów żywnościowych

We współczesnych gospodarkach coraz częściej mamy do czynienia z postępującymi procesami komercjalizacji różnych produktów.

Dotyczy to także produktów żywnościowych. Autorzy przedstawili: pojęcie i elementy komercjalizacji produktów (w tym produktów żywnościowych), uwarunkowania komercjalizacji produktów żywnościowych w przedsiębiorstwie, procesy komercjalizacji produktów żywnościowych w polskich przedsiębiorstwach, zachowania konsumenta wobec innowacji produktowych na rynku żywności, modelowanie procesu komercjalizacji produktów żywnościowych w Polsce.



Książka jest przeznaczona dla pracowników naukowych badających zachowania konsumentów, a także dla studentów ekonomii, zarządzania, marketingu.


Szczegóły: Komercjalizacja produktów żywnościowych

Tytuł: Komercjalizacja produktów żywnościowych
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320820263
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 230
Format: 16.2 x 23.7 cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.37 kg


Recenzje: Komercjalizacja produktów żywnościowych

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: