Komercjalizacja produktów żywnościowych
Komercjalizacja produktów żywnościowych
- Wydawnictwo: PWE
- Rok wydania: 2012
- ISBN: 9788320820263
- Ilość stron: 230
- Format: 16.2 x 23.7 cm
- Oprawa: Miękka
Dzisiaj*Zamówienie złożone do godz. 12.00 (nie dotyczy przedpłat zaksięgowanych po godz. 12.00). Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu.
Opis: Komercjalizacja produktów żywnościowych
We współczesnych gospodarkach coraz częściej mamy do czynienia z postępującymi procesami komercjalizacji różnych produktów.
Dotyczy to także produktów żywnościowych. Autorzy przedstawili: pojęcie i elementy komercjalizacji produktów (w tym produktów żywnościowych), uwarunkowania komercjalizacji produktów żywnościowych w przedsiębiorstwie, procesy komercjalizacji produktów żywnościowych w polskich przedsiębiorstwach, zachowania konsumenta wobec innowacji produktowych na rynku żywności, modelowanie procesu komercjalizacji produktów żywnościowych w Polsce.
Książka jest przeznaczona dla pracowników naukowych badających zachowania konsumentów, a także dla studentów ekonomii, zarządzania, marketingu.
Szczegóły: Komercjalizacja produktów żywnościowych
Tytuł: Komercjalizacja produktów żywnościowych
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320820263
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 230
Format: 16.2 x 23.7 cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.37 kg