Komercjalizacja produktów żywnościowych

Książka

Komercjalizacja produktów żywnościowych

  • Wydawnictwo: PWE
  • Rok wydania: 2012
  • ISBN: 9788320820263
  • Ilość stron: 230
  • Format: 16.2x23.7cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Pojutrze (poniedziałek 2024-05-13)*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 59,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 59,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Komercjalizacja produktów żywnościowych

We współczesnych gospodarkach coraz częściej mamy do czynienia z postępującymi procesami komercjalizacji różnych produktów. Dotyczy to także produktów żywnościowych. Autorzy przedstawili: pojęcie i elementy komercjalizacji produktów (w tym produktów żywnościowych), uwarunkowania komercjalizacji produktów żywnościowych w przedsiębiorstwie, procesy komercjalizacji produktów żywnościowych w polskich przedsiębiorstwach, zachowania konsumenta wobec innowacji produktowych na rynku żywności, modelowanie procesu komercjalizacji produktów żywnościowych w Polsce.



Książka jest przeznaczona dla pracowników naukowych badających zachowania konsumentów, a także studentów ekonomii, zarządzania, marketingu.


Szczegóły: Komercjalizacja produktów żywnościowych

Tytuł: Komercjalizacja produktów żywnościowych
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320820263
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 230
Format: 16.2x23.7cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.37 kg


Recenzje: Komercjalizacja produktów żywnościowych

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: