Marketing narracyjny Jak budować historie, które się sprzedają
Mistewicz Eryk
Marketing narracyjny
Jak budować historie, które się sprzedają
Mistewicz Eryk
- Wydawnictwo: Helion
- Rok wydania: 2011
- ISBN: 9788324635238
- Ilość stron: 224
- Format: 14.0x21.0cm
- Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Niedostępna
Opis: Marketing narracyjny - Mistewicz Eryk
Powiedz mi coś o sobie!
Daj się poznać, a pokocham Twoje produkty. Zdradź, co lubisz jeść i czytać, a wybiorę Cię na prezydenta. Wzrusz opowieścią o trudnych początkach, a wrócę do Ciebie po jeszcze. Zabaw anegdotką "z życia firmy" a poczuję, że jesteś mi bliski. Kupię Ciebie i Twoją ofertę, i jeszcze polecę Cię znajomym.
Dziś, w czasach przesytu informacjami, w budowaniu wizerunku zwyciężają mistrzowskie narracje. Ogniskują uwagę mediów i opinii publicznej. Wspomagają osiągnięcie sukcesu daleko wykraczającego poza swe środowiska czy branże. Przykłady Proszę bardzo Virgin z Richardem Bransonem, Nike, Levi Strauss, Starbucks, Apple. Opowieść, historia, story. To ona dziś sprzedaje. To ona buduje wizerunek firmy, marki, specjalisty, sportowca i polityka.
Poznaj reguły marketingu narracyjnego i zacznij snuć opowieść:
o sobie (personal branding),
o firmie (komunikacja korporacyjna),
o produkcie (komunikacja produktowa),
o swojej instytucji (stowarzyszeniu, partii),
o miejscu, które kochasz (mieście, regionie, kraju).
Szczegóły: Marketing narracyjny - Mistewicz Eryk
Tytuł: Marketing narracyjny
Podtytuł: Jak budować historie, które się sprzedają
Autor: Mistewicz Eryk
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324635238
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 224
Format: 14.0x21.0cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.25 kg