Marketing narracyjny Jak budować historie, które się sprzedają

Książka

Marketing narracyjny
Jak budować historie, które się sprzedają

  • Wydawnictwo: Helion
  • Rok wydania: 2011
  • ISBN: 9788324635238
  • Ilość stron: 224
  • Format: 14.0x21.0cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 39,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 39,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketing narracyjny - Mistewicz Eryk

Powiedz mi coś o sobie!



Daj się poznać, a pokocham Twoje produkty. Zdradź, co lubisz jeść i czytać, a wybiorę Cię na prezydenta. Wzrusz opowieścią o trudnych początkach, a wrócę do Ciebie po jeszcze. Zabaw anegdotką "z życia firmy" a poczuję, że jesteś mi bliski. Kupię Ciebie i Twoją ofertę, i jeszcze polecę Cię znajomym.



Dziś, w czasach przesytu informacjami, w budowaniu wizerunku zwyciężają mistrzowskie narracje. Ogniskują uwagę mediów i opinii publicznej. Wspomagają osiągnięcie sukcesu daleko wykraczającego poza swe środowiska czy branże. Przykłady Proszę bardzo Virgin z Richardem Bransonem, Nike, Levi Strauss, Starbucks, Apple. Opowieść, historia, story. To ona dziś sprzedaje. To ona buduje wizerunek firmy, marki, specjalisty, sportowca i polityka.



Poznaj reguły marketingu narracyjnego i zacznij snuć opowieść:

o sobie (personal branding),

o firmie (komunikacja korporacyjna),

o produkcie (komunikacja produktowa),

o swojej instytucji (stowarzyszeniu, partii),

o miejscu, które kochasz (mieście, regionie, kraju).


Szczegóły: Marketing narracyjny - Mistewicz Eryk

Tytuł: Marketing narracyjny
Podtytuł: Jak budować historie, które się sprzedają
Autor: Mistewicz Eryk
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324635238
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 224
Format: 14.0x21.0cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.25 kg


Recenzje: Marketing narracyjny - Mistewicz Eryk

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: