Mózg na zakupach Neuromarketing w sprzedaży

Książka

Mózg na zakupach
Neuromarketing w sprzedaży

  • Wydawnictwo: Helion
  • Rok wydania: 2011
  • ISBN: 9788324632978
  • Ilość stron: 256
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 59,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 59,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Mózg na zakupach - A.K. Pradeep

Techniki "neuro" w sprzedaży i marketingu Tradycyjny marketing jest jak wróżenie z fusów. Możesz przeprowadzać najściślejsze analizy, zatrudniać najwybitniejszych specjalistów i stosować najskuteczniejsze znane Ci marketingowe narzędzia, jednak wynik tych działań jest zwykle jedną wielką niewiadomą. Zamiast siedzieć nad pustą filiżanką po kawie i liczyć, że może zadziała kreatywna zgadywanka lub nieskuteczne oraz przestarzałe techniki badawcze, skorzystaj z doświadczeń liderów rynku i pozwól, by działała moc neuromarketingu! Dzięki niemu zyskasz dostęp do konkretnych i rzeczywistych potrzeb oraz oczekiwań konsumentów i zdobędziesz realną przewagę konkurencyjną na zatłoczonym i zaśmieconym rynku. Niniejsza książka zdradza tajemnicę dotyczącą tego, w jaki sposób i dlaczego mózg kupuje. Czerpie ona ze źródła najnowszej wiedzy neurobiologicznej i zawiera praktyczne wskazówki dla przedstawicieli świata biznesu, specjalistów ds. marketingu, projektantów, twórców stron internetowych, copywriterów i grafików. Wreszcie zyskujesz dostęp do informacji, które kryją się głęboko w umysłach Twoich klientów tak głęboko, że oni sami często nie potrafią wytłumaczyć swoich decyzji. Dowiedz się, jak wykorzystać założenia neuromarketingu do kształtowania strategii Twojej marki, jak zmieniać produkt i modyfikować ceny, jakie metody analizy zastosować, żeby opakowania wyróżniały się na półkach, oraz jak nakłonić klientów, by podczas zakupów sięgnęli po Twój produkt. Jak stworzyć komunikat, który trafi do mózgu dzięki zaangażowaniu wszystkich pięciu zmysłów Jakie strategie efektywnie działają na konsumentów po sześćdziesiątce Jak wykorzystywać preferencje kobiecego mózgu Jakie konkretnie zachowania konsumenckie cechują mózg matki Jak nakłonić do współpracy neurony lustrzane Jak zwiększyć szanse na sukces i obniżyć ryzyko porażki przy wdrażaniu nowego produktu Jak podświadomość reaguje na przekaz emitowany przez telewizję, internet i platformy mobilne Jak stworzyć neurologicznie najskuteczniejszą treść dla portali społecznościowych


Szczegóły: Mózg na zakupach - A.K. Pradeep

Tytuł: Mózg na zakupach
Podtytuł: Neuromarketing w sprzedaży
Autor: A.K. Pradeep
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324632978
Tytuł oryginału: The buying brain
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Witkowska Magda
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 256
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.56 kg


Recenzje: Mózg na zakupach - A.K. Pradeep

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:

Inne pozycje tego autora: A.K. Pradeep (1)