Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki

Książka

Zakamarki marki.
Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki

  • Wydawnictwo: Onepress
  • Rok wydania: 2017
  • ISBN: 9788324633340
  • Ilość stron: 216
  • Format: 14.0x21.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 39,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 39,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Zakamarki marki. - Paweł Tkaczyk

Zero teorii

Sama praktyka

Polski autor w polskich realiach

Najbardziej aktualna wiedza

Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia.

Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość potencjalnie świetnych biznesów upada w ciągu pierwszych kilku lat działalności? Po prostu ich właściciele nie wiedzieli, zapomnieli albo pominęli rzeczy, na które obowiązkowo powinni zwrócić uwagę, budując swoją firmę. Na szczęście jest Paweł Tkaczyk. Napisał tę książkę, opierając się na swoich doświadczeniach wieloletniego praktyka marketingu. Przyprawił ją dużą dawką najaktualniejszej wiedzy na światowym poziomie.

Autor spisał po kolei wszystkie ważne kwestie, jakie Ty, Czytelniku ? właścicielu firmy, pracowniku marketingu, specjalisto do spraw PR ? powinieneś znać. Książkę możesz przeczytać od deski do deski, otrzymując solidną dawkę informacji podanych w przystępny, typowy dla praktyka sposób ? bez tabel, wzorów i skomplikowanych klasyfikacji. Jeśli jednak wolisz, możesz też czytać książkę na wyrywki, wybierając zagadnienia, które najbardziej Cię interesują:

Silna marka

Strategia komunikacji marki

Identyfikacja wizualna

Nowy marketing

Case studies

Marketing to inwestycja ? udana inwestycja, pod warunkiem że wiesz, JAK to zrobić!




Szczegóły: Zakamarki marki. - Paweł Tkaczyk

Tytuł: Zakamarki marki.
Podtytuł: Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki
Autor: Paweł Tkaczyk
Wydawnictwo: Onepress
ISBN: 9788324633340
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 216
Format: 14.0x21.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.27 kg


Recenzje: Zakamarki marki. - Paweł Tkaczyk

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: