Doskonalenie strategii
Doskonalenie strategii
- Wydawnictwo: Helion
- Rok wydania: 2006
- ISBN: 9788373619111
- Ilość stron: 264
- Format: 14.0x21.0cm
- Oprawa: Twarda z obwolutą
Niedostępna
Opis: Doskonalenie strategii
Tajniki strategii prowadzących do sukcesu rynkowego
Reguły tworzenia strategii
Wykorzystanie narzędzi inżynierii finansowej
Uwzględnianie potencjału internetu
O powodzeniu we współczesnym biznesie decyduje odpowiednia strategia rozwoju i działania firmy. W wielu firmach jednak opracowywanie strategii pomija się lub traktuje jako "zło konieczne" i przygotowuje się ją w postaci kilku lakonicznych punktów nie oddających pełnego obrazu sytuacji przedsiębiorstwa i planowanych działań. Tymczasem dobrze zaprojektowana strategia może okazać się początkiem dynamicznego rozwoju firmy, spowodować wzrost zysków i zapewnić lepszą pozycję na rynku. Należy jednak umieć rozpoznać i uwzględniać czynniki mające wpływ na planowaną strategię.
"Harvard Business Review. Doskonalenie strategii" to zbiór ośmiu artykułów poświęconych planowaniu strategicznemu, które ukazały się w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Czytając tę książkę, dowiesz się, jak internet wpłynął na planowanie strategiczne w wielu przedsiębiorstwach, jak tworzyć strategie, których lektura nie będzie nużąca, i jakimi regułami się kierować w procesie ich przygotowywania. Nauczysz się stosować instrumenty inżynierii finansowej i tak planować działania, że wydajność Twojej firmy wzrośnie.
Tworzenie strategii w formie opowiadania
Przedstawianie strategii w postaci mapy
Strategia jako zbiór reguł
Wsparcie strategii za pomocą inżynierii finansowej
Wdrażanie strategii w przedsiębiorstwie
Zwiększanie skuteczności działań firmy
Książki z serii Harvard Business Review powinny stać się lekturą obowiązkową dla ambitnych pracowników każdej organizacji na świecie.
Szczegóły: Doskonalenie strategii
Tytuł: Doskonalenie strategii
Wydawnictwo: Helion
Seria: HARVARD BUSINESS REVIEW
ISBN: 9788373619111
Tytuł oryginału: Harvard Business Review on advances in strategy
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Lipa Michał, Fraś Pior, Rzychoń Tomasz
Języki: polski
Rok wydania: 2006
Ilość stron: 264
Format: 14.0x21.0cm
Oprawa: Twarda z obwolutą
Waga: 0.5 kg