Zarządzanie wiedzą
Zarządzanie wiedzą
- Wydawnictwo: Helion
- Rok wydania: 2006
- ISBN: 9788373619319
- Ilość stron: 248
- Format: 14.0x21.0cm
- Oprawa: Twarda
Niedostępna
Opis: Zarządzanie wiedzą
Dowiedz się, jak najlepsi wykorzystują swoje zasoby intelektualne
Budowanie uczących się organizacji
Wypracowywanie nowych sposobów rozwiązywania problemów
Wprowadzanie innowacyjnych pomysłów w życie
Informacja we współczesnym świecie jest najcenniejszym towarem i źródłem przewagi nad konkurencją. Z tego właśnie powodu zarządzanie nią -- sposób, w jaki firmy pozyskują, przekazują i wykorzystują pozostające w ich dyspozycji zasoby intelektualne -- stało się niezwykle istotne. Wykorzystanie dostępnych zasobów informacyjnych w procesie zarządzania może znacząco wpłynąć na jego efektywność. Sprawnie zarządzana organizacja może "uczyć się" sama, wykorzystując doświadczenia pracowników i sygnały z zewnątrz. Prawidłowo sterowany proces twórczy spowoduje szybkie wdrażanie nowych projektów, a odpowiednie kierowanie kreatywnymi ludźmi pozwoli na maksymalne wykorzystanie ich potencjału intelektualnego.
Niniejsza książka jest zbiorem artykułów poświęconych metodom zarządzania wiedzą. Ukazały się one w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorami artykułów są uznani fachowcy z dziedziny zarządzania. W swoich artykułach opisują oni zasady rozwiązywania problemów w organizacjach, definiowania nowych sposobów myślenia, wyciągania wniosków z własnych doświadczeń i zarządzania potencjałem intelektualnym pracowników.
Zarządzanie organizacją opartą na wiedzy
Wykorzystywanie doświadczenia pracowników
Zarządzanie procesem twórczym
Proces uczenia się organizacji
Wdrażanie innowacji w firmie
Rozwijanie potencjału intelektualnego
Książki z serii Harvard Business Review powinny stać się lekturą obowiązkową dla ambitnych pracowników każdej organizacji na świecie.
Szczegóły: Zarządzanie wiedzą
Tytuł: Zarządzanie wiedzą
Wydawnictwo: Helion
Seria: HARVARD BUSINESS REVIEW
ISBN: 9788373619319
Tytuł oryginału: Harvard Business Review on knowledge management
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Witkowska Magda
Języki: polski
Rok wydania: 2006
Ilość stron: 248
Format: 14.0x21.0cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.48 kg