Zarządzanie wiedzą

Książka

Zarządzanie wiedzą

  • Wydawnictwo: Helion
  • Rok wydania: 2006
  • ISBN: 9788373619319
  • Ilość stron: 248
  • Format: 14.0x21.0cm
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 69,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 69,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Zarządzanie wiedzą

Dowiedz się, jak najlepsi wykorzystują swoje zasoby intelektualne



Budowanie uczących się organizacji

Wypracowywanie nowych sposobów rozwiązywania problemów

Wprowadzanie innowacyjnych pomysłów w życie



Informacja we współczesnym świecie jest najcenniejszym towarem i źródłem przewagi nad konkurencją. Z tego właśnie powodu zarządzanie nią -- sposób, w jaki firmy pozyskują, przekazują i wykorzystują pozostające w ich dyspozycji zasoby intelektualne -- stało się niezwykle istotne. Wykorzystanie dostępnych zasobów informacyjnych w procesie zarządzania może znacząco wpłynąć na jego efektywność. Sprawnie zarządzana organizacja może "uczyć się" sama, wykorzystując doświadczenia pracowników i sygnały z zewnątrz. Prawidłowo sterowany proces twórczy spowoduje szybkie wdrażanie nowych projektów, a odpowiednie kierowanie kreatywnymi ludźmi pozwoli na maksymalne wykorzystanie ich potencjału intelektualnego.



Niniejsza książka jest zbiorem artykułów poświęconych metodom zarządzania wiedzą. Ukazały się one w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorami artykułów są uznani fachowcy z dziedziny zarządzania. W swoich artykułach opisują oni zasady rozwiązywania problemów w organizacjach, definiowania nowych sposobów myślenia, wyciągania wniosków z własnych doświadczeń i zarządzania potencjałem intelektualnym pracowników.



Zarządzanie organizacją opartą na wiedzy

Wykorzystywanie doświadczenia pracowników

Zarządzanie procesem twórczym

Proces uczenia się organizacji

Wdrażanie innowacji w firmie

Rozwijanie potencjału intelektualnego



Książki z serii Harvard Business Review powinny stać się lekturą obowiązkową dla ambitnych pracowników każdej organizacji na świecie.


Szczegóły: Zarządzanie wiedzą

Tytuł: Zarządzanie wiedzą
Wydawnictwo: Helion
Seria: HARVARD BUSINESS REVIEW
ISBN: 9788373619319
Tytuł oryginału: Harvard Business Review on knowledge management
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Witkowska Magda
Języki: polski
Rok wydania: 2006
Ilość stron: 248
Format: 14.0x21.0cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.48 kg


Recenzje: Zarządzanie wiedzą

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×