Sabotaż w dziale obsługi klienta czyli jak zniechęcić klientów i sprawić, by odeszli

Książka

Sabotaż w dziale obsługi klienta
czyli jak zniechęcić klientów i sprawić, by odeszli

  • Wydawnictwo: Helion
  • Rok wydania: 2006
  • ISBN: 9788324603497
  • Ilość stron: 240
  • Format: 14.0x21.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 37,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 37,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Sabotaż w dziale obsługi klienta - Sikorski Grzegorz

Myślisz, że w Twojej firmie wszystko gra Otwórz oczy...



Kiedy firma posuwa się o krok za daleko i zaczyna odpychać klientów

Powszechne techniki sprzedaży i zarządzania kadrami: wciskanie ludziom kitu i odczłowieczanie sprzedawców

Skąd bierze się chora kultura organizacyjna



Oficjalnie dobro klienta jest absolutnym priorytetem firmy. Ale tak naprawdę pracownicy wysyłają klientom całkiem inny przekaz: naciągamy Cię, kliencie, na najdroższe produkty, nie lubimy Cię i nie chcemy się zajmować Twoimi sprawami. Na zewnątrz uśmiech i kolorowy szyld, a pod spodem brud -- tak właśnie działa niejedna firma. Czy domyślasz się już, dlaczego ta książka jest potrzebna

Obserwuj i ucz się na cudzych błędach, nim będzie za późno.



Większość firm podporządkowuje wszystko zyskowi i traktuje klientów jak prostych dostawców gotówki. Podejście do pracowników nie jest lepsze -- groszowe premie, mgliste ścieżki kariery i ciągły nacisk na natychmiastowe wyniki. Pomyśl, ile może zyskać firma działająca inaczej. Uświadom sobie, jak chore jest to, co klienci powszechnie uznają za normę. Dostrzeż prawdziwe oblicze wielu firm. Ta książka jest skromną przeciwwagą dla fałszu, który na co dzień akceptujemy -- albo pod przymusem, albo z powodu ignorancji. To opis prawdziwych praktyk sprzedaży i zarządzania kadrami w wielu firmach.



Jak firma zmienia ambitnych i twórczych ludzi w zobojętniałe kukły

System gadżetów: wyróżnienia i premie, które do niczego nie motywują

Stażyści, sprzątaczki, ochroniarze -- ludzie mało ważni dla firmy, ale mający kontakt z klientem

Typy sprzedawców: śpiące królewny, czarownice i inni

Odczłowieczanie sprzedawców: regulaminy, podnoszenie wydajności, permanentna inwigilacja

Mowa ciała sprzedawcy: to, co ciśnie się na usta, a czego nikt nie powie klientowi wprost

Przyjmowanie reklamacji: jak na zawsze stracić klienta


Szczegóły: Sabotaż w dziale obsługi klienta - Sikorski Grzegorz

Tytuł: Sabotaż w dziale obsługi klienta
Podtytuł: czyli jak zniechęcić klientów i sprawić, by odeszli
Autor: Sikorski Grzegorz
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324603497
Języki: polski
Rok wydania: 2006
Ilość stron: 240
Format: 14.0x21.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.3 kg


Recenzje: Sabotaż w dziale obsługi klienta - Sikorski Grzegorz

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×