Strategie zarządzania na rynku mediów
Kung Lucy
Strategie zarządzania na rynku mediów
Kung Lucy
- Wydawnictwo: Wolters Kluwer
- Rok wydania: 2012
- ISBN: 9788326438080
- Ilość stron: 320
- Format: 16.5x23.6
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Strategie zarządzania na rynku mediów - Kung Lucy
Poznaj strategie zarządzania takich gigantów medialnych jak: BBC, MTV, Disney, Endemol czy CNN!
Książka łączy zagadnienia teoretyczne z praktyką zarządzania w mediach. Poza opisem struktury i specyfiki przemysłu medialnego oraz problemów występujących w poszczególnych jego sektorach zawiera szczegółową analizę modeli, koncepcji i metod zarządzania. Autorka pokazuje, jak w tej dynamicznej i obarczonej wysokim ryzykiem branży można skutecznie stosować narzędzia analizy rynku i teorii strategii, takie jak np. łańcuch wartości Portera.
Dzięki lekturze książki dowiesz się:
jak planować działania strategiczne w przemyśle medialnym,
jaki model przywództwa przyjąć,
jak znacznie zwiększyć kreatywność zespołu dzięki niewielkim zmianom w sposobie zarządzania,
jak szybko i efektywnie reagować na zmiany zachodzące w otoczeniu spółki medialnej.
Publikacja jest przeznaczona dla zarządzających spółkami medialnymi, kierowników produkcji, a także dla studentów szkół artystycznych i ekonomicznych.
Lucy Küng jest profesorem Media Management and Transformation Centre Uniwersytetu w Jönköping w Szwecji. Jest również członkiem zarządu spółki Swiss Broadcasting Corporation i byłym prezesem European Media Management Association.
Szczegóły: Strategie zarządzania na rynku mediów - Kung Lucy
Tytuł: Strategie zarządzania na rynku mediów
Autor: Kung Lucy
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788326438080
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 320
Format: 16.5x23.6
Oprawa: Miękka
Waga: 0.45 kg