Znaczenie wirtualizacji marketingu w sieciowym kreowaniu wartości

Książka

Znaczenie wirtualizacji marketingu w sieciowym kreowaniu wartości

  • Wydawnictwo: Poltext
  • Rok wydania: 2012
  • ISBN: 9788375612165
  • Ilość stron: 294
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 49,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 49,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Znaczenie wirtualizacji marketingu w sieciowym kreowaniu wartości - Grzegorz Mazurek

Marketing jako dziedzina zarówno naukowa, jak i praktyczna ulega gwałtownym przeobrażeniom wywołanym oddziaływaniem wirtualnego środowiska, w tym internetu i współczesnych koncepcji jego rozwoju, tj. Web 2.0, Web 3.0 czy cloud computing. Procesy wirtualizacji marketingu powodują modyfikację relacji zachodzących pomiędzy firmą a podmiotami otoczenia. Rośnie znaczenie współpracy w sieciach przy wykonywaniu zadań marketingu, a klienci stając się partnerami organizacji, współtworzą wartość istotną dla firmy, dla nich samych oraz dla innych nabywców. Książka opisuje wieloaspektowe zmiany wywołane w sferze koncepcji marketingu (np. sposób myślenia o kliencie), instrumentach marketingu oraz organizacji działań marketingowych w przedsiębiorstwie, osadzając analizowaną problematykę w teorii sieci oraz przyjmując perspektywę organizacji jako systemu otwartego.

Ta oryginalna na polskim rynku wydawniczym praca naukowa w obszarze nauk o zarządzaniu poświęcona istocie wirtualizacji marketingu w kontekście sieciowego kreowania wartości jest ciekawym i wartościowym kompendium wiedzy na niesłychanie ważny temat zmian w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa, wynikających z tworzenia nowych struktur i układów sieciowych w wirtualnym środowisku, uwzględniających m.in. rolę klientów. Autor w swoim opracowaniu podjął się trudnego zadania wyjaśnienia wielu pojęć, definicji, modelowania procesów wirtualizacji oraz charakterystyki wykorzystywanych narzędzi i przykładów zastosowania nowoczesnych form organizacji spełniającej wymogi globalizującego się coraz bardziej otoczenia.

prof. zw. dr hab. Irena Hejduk, Szkoła Główna Handlowa

Tematykę recenzowanej książki można uznać za nowatorską i przyczyniającą się do rozwoju nauk o zarządzaniu. Wirtualizacja marketingu rozpatrywana jest w tej pracy w sposób systemowy w kontekście istotnych przeobrażeń w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa na rynku. Autor ma ambicje stworzenia podstaw metodologiczno-teoretycznych nowoczesnego marketingu, a proponowane ujęcia modelowe zostały oparte na dogłębnej analizie dorobku światowego i własnych badaniach w tym zakresie. () Zasługą Autora jest kompleksowe postrzeganie wpływu wirtualnego środowiska na marketing oraz podkreślenie roli procesów wirtualizacji w teorii sieciowego kreowania wartości. Sformułowane wnioski i konkluzje bardzo dobrze odpowiadają na postawione w tej książce ambitne cele.

prof. zw. dr hab. Krystyna Mazurek-Łopacińska, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu


Szczegóły: Znaczenie wirtualizacji marketingu w sieciowym kreowaniu wartości - Grzegorz Mazurek

Tytuł: Znaczenie wirtualizacji marketingu w sieciowym kreowaniu wartości
Autor: Grzegorz Mazurek
Wydawnictwo: Poltext
ISBN: 9788375612165
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 294
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.48 kg


Recenzje: Znaczenie wirtualizacji marketingu w sieciowym kreowaniu wartości - Grzegorz Mazurek

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: