Marketing produktów systemowych

Książka

Marketing produktów systemowych

  • Wydawnictwo: PWE
  • Rok wydania: 2012
  • ISBN: 9788320820164
  • Ilość stron: 260
  • Format: 16.2x23.7cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 54,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 54,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketing produktów systemowych - Leszek Żabiński

W książce autorzy wyjaśniają rolę współczesnego marketingu w procesach tworzenia, komunikowania i dostarczania ofert systemowych produktów materialnych oraz usługowych. Analizą zostały objęte cztery grupy produktowe:

systemowe produkty usługowe bankowości detalicznej oraz komercyjnych organizacji usług medycznych,

systemowe oferty produktowo-usługowe międzynarodowych i krajowych sieciowych firm handlu detalicznego oraz usług taniej gospodarki,

systemowe produkty informatyczne organizacji sieciowych działających w konwergentnych sektorach info-tele-medialnych,

systemowe materialne produkty konsumpcyjne (wybieralnych dóbr trwałego użytku oraz innowacyjnych produktów odzieżowych).



Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków związanych z marketingiem i zarządzaniem, a także dla menedżerów i praktyków gospodarczych odpowiedzialnych za działania marketingowe w organizacji.


Szczegóły: Marketing produktów systemowych - Leszek Żabiński

Tytuł: Marketing produktów systemowych
Autor: Leszek Żabiński
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320820164
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 260
Format: 16.2x23.7cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.42 kg


Recenzje: Marketing produktów systemowych - Leszek Żabiński

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: