Marketing produktów systemowych
Leszek Żabiński
Marketing produktów systemowych
Leszek Żabiński
- Wydawnictwo: PWE
- Rok wydania: 2012
- ISBN: 9788320820164
- Ilość stron: 260
- Format: 16.2x23.7cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Marketing produktów systemowych - Leszek Żabiński
W książce autorzy wyjaśniają rolę współczesnego marketingu w procesach tworzenia, komunikowania i dostarczania ofert systemowych produktów materialnych oraz usługowych. Analizą zostały objęte cztery grupy produktowe:
systemowe produkty usługowe bankowości detalicznej oraz komercyjnych organizacji usług medycznych,
systemowe oferty produktowo-usługowe międzynarodowych i krajowych sieciowych firm handlu detalicznego oraz usług taniej gospodarki,
systemowe produkty informatyczne organizacji sieciowych działających w konwergentnych sektorach info-tele-medialnych,
systemowe materialne produkty konsumpcyjne (wybieralnych dóbr trwałego użytku oraz innowacyjnych produktów odzieżowych).
Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków związanych z marketingiem i zarządzaniem, a także dla menedżerów i praktyków gospodarczych odpowiedzialnych za działania marketingowe w organizacji.
Szczegóły: Marketing produktów systemowych - Leszek Żabiński
Tytuł: Marketing produktów systemowych
Autor: Leszek Żabiński
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320820164
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 260
Format: 16.2x23.7cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.42 kg