Firma w Internecie Poradnik subiektywny

Książka

Firma w Internecie
Poradnik subiektywny

  • Wydawnictwo: Onepress
  • Rok wydania: 2012
  • ISBN: 9788324646920
  • Ilość stron: 168
  • Format: 14.0x21.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Jutro (czwartek 2024-07-04)*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 39,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 39,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Firma w Internecie - Hipsz Tomasz

Internetowy ocean korzyści i morze zagrożeń



Pod koniec XX wieku wielu przedsiębiorców poczuło zawrót głowy na myśl o możliwościach internetu. Wydawało się, że każda firma z własną stroną (albo jeszcze lepiej z e-sklepem) automatycznie zwiększy swoją wartość i w zasadzie bez problemu zarobi krocie. Panowało zbiorowe przeświadczenie, że pieniądze czekają na każdego e-śmiałka i wystarczy zarzucić sieci w sieci, by w magiczny sposób dochody znalazły się na koncie. Dziś e-rynek ustabilizował się - na pierwszy rzut oka większość biznesów w sposób świadomy i racjonalny korzysta z nowych mediów. Zupełnie co innego widać jednak, gdy problem weźmie się pod lupę. Okazuje się, że wiele firm nie zdaje sobie sprawy z własnego potencjału, który mogą rozwinąć dzięki pomocy nowoczesnych systemów komputerowych.



Duże firmy radzą sobie z rafami napotkanymi na wzburzonych falach internetowego oceanu możliwości. Wynajmują w tym celu zewnętrznych specjalistów. Mali i średni przedsiębiorcy mają gorzej - muszą sobie radzić sami, a każda pomyłka może ich kosztować utratę sterowności czyli płynności własnej firmy! Właśnie dlatego jeden z pionierów biznesu sieciowego w naszym kraju postanowił napisać tę książkę. Chce pomóc swoim czytelnikom w racjonalnym wykorzystaniu internetu, w uzyskiwaniu przewagi nad innymi, często znacznie większymi konkurentami, a przede wszystkim w efektywnym realizowaniu zaplanowanych prac. Chce też zwrócić uwagę na zagrożenia wynikające z różnych priorytetów i celów poszczególnych osób zaangażowanych w dany projekt oraz nieuzasadnione wydatki, jakie mogą wiązać się z korzystaniem z sieci.



Strona internetowa do analizy - dlaczego nie działa i jak to zmienić

Z biznesu w e-biznes jakie szanse i zagrożenia wiążą się z handlem w sieci

Kiedy warto powierzyć sprawę specjalistom

Jakie są wady i zalety współpracy z programistami, web designerami i agencjami interaktywnymi

Czym różni się marketing w internecie od tradycyjnych form promocji


Szczegóły: Firma w Internecie - Hipsz Tomasz

Tytuł: Firma w Internecie
Podtytuł: Poradnik subiektywny
Autor: Hipsz Tomasz
Wydawnictwo: Onepress
ISBN: 9788324646920
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 168
Format: 14.0x21.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.21 kg


Recenzje: Firma w Internecie - Hipsz Tomasz

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: