Firma w Internecie Poradnik subiektywny

Książka

Firma w Internecie
Poradnik subiektywny

  • Wydawnictwo: Onepress
  • Rok wydania: 2012
  • ISBN: 9788324646920
  • Ilość stron: 168
  • Format: 14.0x21.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Dzisiaj*Zamówienie złożone do godz. 12.00 (nie dotyczy przedpłat zaksięgowanych po godz. 12.00). Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu.
Cena katalogowa 39,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 39,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Firma w Internecie - Tomasz Hipsz

Internetowy ocean korzyści i morze zagrożeń



Pod koniec XX wieku wielu przedsiębiorców poczuło zawrót głowy na myśl o możliwościach internetu. Wydawało się, że każda firma z własną stroną (albo jeszcze lepiej z e-sklepem) automatycznie zwiększy swoją wartość i w zasadzie bez problemu zarobi krocie. Panowało zbiorowe przeświadczenie, że pieniądze czekają na każdego e-śmiałka i wystarczy zarzucić sieci w sieci, by w magiczny sposób dochody znalazły się na koncie. Dziś e-rynek ustabilizował się - na pierwszy rzut oka większość biznesów w sposób świadomy i racjonalny korzysta z nowych mediów. Zupełnie co innego widać jednak, gdy problem weźmie się pod lupę. Okazuje się, że wiele firm nie zdaje sobie sprawy z własnego potencjału, który mogą rozwinąć dzięki pomocy nowoczesnych systemów komputerowych.



Duże firmy radzą sobie z rafami napotkanymi na wzburzonych falach internetowego oceanu możliwości. Wynajmują w tym celu zewnętrznych specjalistów. Mali i średni przedsiębiorcy mają gorzej - muszą sobie radzić sami, a każda pomyłka może ich kosztować utratę sterowności czyli płynności własnej firmy! Właśnie dlatego jeden z pionierów biznesu sieciowego w naszym kraju postanowił napisać tę książkę. Chce pomóc swoim czytelnikom w racjonalnym wykorzystaniu internetu, w uzyskiwaniu przewagi nad innymi, często znacznie większymi konkurentami, a przede wszystkim w efektywnym realizowaniu zaplanowanych prac. Chce też zwrócić uwagę na zagrożenia wynikające z różnych priorytetów i celów poszczególnych osób zaangażowanych w dany projekt oraz nieuzasadnione wydatki, jakie mogą wiązać się z korzystaniem z sieci.



Strona internetowa do analizy - dlaczego nie działa i jak to zmienić

Z biznesu w e-biznes jakie szanse i zagrożenia wiążą się z handlem w sieci

Kiedy warto powierzyć sprawę specjalistom

Jakie są wady i zalety współpracy z programistami, web designerami i agencjami interaktywnymi

Czym różni się marketing w internecie od tradycyjnych form promocji


Szczegóły: Firma w Internecie - Tomasz Hipsz

Tytuł: Firma w Internecie
Podtytuł: Poradnik subiektywny
Autor: Tomasz Hipsz
Wydawnictwo: Onepress
ISBN: 9788324646920
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 168
Format: 14.0x21.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.21 kg


Recenzje: Firma w Internecie - Tomasz Hipsz

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: