Praktyczny marketing miast i regionów

Książka

Praktyczny marketing miast i regionów

  • Wydawnictwo: Nieoczywiste
  • Rok wydania: 2012
  • ISBN: 9788326438318
  • Ilość stron: 240
  • Format: 15.0x21.0cm
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 49,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 49,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Praktyczny marketing miast i regionów - Pogorzelski Jacek

"Promocja jest tylko jednym z elementów marketingu, a nie całym marketingiem" - to zdanie najlepiej charakteryzuje zawartość książki dr. Jacka Pogorzelskiego poświęconej marketingowi miejsc. Dotychczas wielu autorów książek o tej tematyce skupiało się właśnie na promocji, a nie na budowaniu brandu, czyli silnej, rozpoznawalnej i dającej się doświadczyć marki miejsca. (...) Jest to książka, która systematyzuje i nadaje właściwy porządek podejmowanym przez miasta i regiony działaniom marketingowym.

Robert Stępowski, ekspert marketingu miejsc,
redaktor naczelny serwisu www.marketingmiejsca.com.pl


Książka Jacka Pogorzelskiego to pozycja niezwykła, która była w stanie znacznie skorygować moje podejście do tematu. Praktyczne i dosadne ujęcie zadań, jakie należy cierpliwie zrealizować, aby cieszyć się z silnej marki miejsca, a przy tym książka, która po prostu wciąga.

Piotr Lutek, Kancelaria D oradcza Synergia


Szczegóły: Praktyczny marketing miast i regionów - Pogorzelski Jacek

Tytuł: Praktyczny marketing miast i regionów
Autor: Pogorzelski Jacek
Wydawnictwo: Nieoczywiste
ISBN: 9788326438318
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 240
Format: 15.0x21.0cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.418 kg


Recenzje: Praktyczny marketing miast i regionów - Pogorzelski Jacek

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: