Marketing w turystyce i rekreacji
Marketing w turystyce i rekreacji
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
- Rok wydania: 2020
- ISBN: 9788301173074
- Ilość stron: 382
- Format: 17.0x24.0cm
- Oprawa: Miękka
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Marketing w turystyce i rekreacji
Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja, powodująca, że firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwać, musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stworzenie tej wartości jest możliwe tylko przy pełnym zrozumieniu zasad obowiązujących na rynku oraz znajomości narzędzi stosowanych w marketingu, w tym promocji. Autorzy podręcznika przybliżają czytelnikowi te zagadnienia, omawiając:
? podstawy teorii marketingu usług turystycznych i rekreacyjnych oraz obszarów turystycznych,
? rynek usług turystycznych i rekreacyjnych,
? zachowania klientów na tym rynku,
? elementy marketingu-mix (5P),
? marketing terytorialny w turystyce,
? markowy produkt turystyczny,
? nowoczesne instrumenty komunikacji marketingowej,
? marketing relacji w turystyce i rekreacji,
? badania marketingowe i tworzenie strategii marketingowych w przedsiębiorstwach turystycznych i rekreacyjnych.
Prezentowany podręcznik akademicki jest zgodny z obowiązującymi programami nauczania. Jego logiczna struktura i zrozumiały język narracji powodują, że jest znakomitym źródłem wiedzy dla studentów kierunku turystyka i rekreacja oraz specjalności turystycznych kierunków ekonomicznych, a także osób profesjonalnie zajmujących się tą dziedziną.
Autorami podręcznika są pracownicy dydaktyczno-naukowi związani z Katedrą Zarządzania Turystyką Uniwersytetu Szczecińskiego, Katedrą Marketingu i Zarządzania Gospodarką Turystyczną Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu oraz Katedrą Geografii Regionalnej i Turyzmu Uniwersytetu Śląskiego.
Szczegóły: Marketing w turystyce i rekreacji
Tytuł: Marketing w turystyce i rekreacji
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Seria: Turystyka
ISBN: 9788301173074
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 382
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.56 kg
Redakcja: Panasiuk Aleksander