Marketing w turystyce i rekreacji

Książka

Marketing w turystyce i rekreacji

  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
  • Rok wydania: 2020
  • ISBN: 9788301173074
  • Ilość stron: 382
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 2 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 79,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 79,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketing w turystyce i rekreacji

Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja, powodująca, że firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwać, musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stworzenie tej wartości jest możliwe tylko przy pełnym zrozumieniu zasad obowiązujących na rynku oraz znajomości narzędzi stosowanych w marketingu, w tym promocji. Autorzy podręcznika przybliżają czytelnikowi te zagadnienia, omawiając:
? podstawy teorii marketingu usług turystycznych i rekreacyjnych oraz obszarów turystycznych,
? rynek usług turystycznych i rekreacyjnych,
? zachowania klientów na tym rynku,
? elementy marketingu-mix (5P),
? marketing terytorialny w turystyce,
? markowy produkt turystyczny,
? nowoczesne instrumenty komunikacji marketingowej,
? marketing relacji w turystyce i rekreacji,
? badania marketingowe i tworzenie strategii marketingowych w przedsiębiorstwach turystycznych i rekreacyjnych.

Prezentowany podręcznik akademicki jest zgodny z obowiązującymi programami nauczania. Jego logiczna struktura i zrozumiały język narracji powodują, że jest znakomitym źródłem wiedzy dla studentów kierunku turystyka i rekreacja oraz specjalności turystycznych kierunków ekonomicznych, a także osób profesjonalnie zajmujących się tą dziedziną.

Autorami podręcznika są pracownicy dydaktyczno-naukowi związani z Katedrą Zarządzania Turystyką Uniwersytetu Szczecińskiego, Katedrą Marketingu i Zarządzania Gospodarką Turystyczną Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu oraz Katedrą Geografii Regionalnej i Turyzmu Uniwersytetu Śląskiego.


Szczegóły: Marketing w turystyce i rekreacji

Tytuł: Marketing w turystyce i rekreacji
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Seria: Turystyka
ISBN: 9788301173074
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 382
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.56 kg
Redakcja: Panasiuk Aleksander


Recenzje: Marketing w turystyce i rekreacji

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: