Lojalność klienta a rozwój organizacji

,

Książka

Lojalność klienta a rozwój organizacji

,

  • Wydawnictwo: Difin
  • Rok wydania: 2012
  • ISBN: 9788376416878
  • Ilość stron: 176
  • Format: 15.5x23.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 40,01 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 40,01 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Lojalność klienta a rozwój organizacji - Skowron Stanisław, Skowron Łukasz

Książka Lojalność klienta a rozwój organizacji zawiera niezwykle interesujące studium klienta jako głównego uczestnika rynku oraz celu i tworzywa kreującego każdą organizację. W syntetycznym ujęciu treść książki odpowiada na istotne pytanie: jak badać i kształtować lojalność klienta w procesie wymiany wartości między nim a organizacją

Autorzy prezentują w niej dogłębną charakterystykę nowoczesnych modeli pomiaru satysfakcji i lojalności klienta, proponują własny model opisujący obustronne relacje w zintegrowanym układzie przedsiębiorstwoklient, a następnie poddają go empirycznej weryfikacji w wybranym sektorze usług bankowych.

Cechą, która odróżnia omawianą pozycję od innych książek zajmujących się podobną problematyką jest autorska formuła zestawienia dwóch perspektyw, klienta i organizacji, w jedną, wzajemnie przenikającą się płaszczyznę rozważań. Klient został tu przedstawiony jako kluczowy zasób organizacji, warunkujący jej rozwój i stanowiący punkt wyjścia w procesie diagnozowania rozwiązań wewnątrzorganizacyjnych oraz wszelkich działań o charakterze kierowniczo-zarządczym. Wykazanie zasadniczej roli klienta w budowaniu doskonałości biznesowej przedsiębiorstwa dostarcza głównego argumentu na to, że oferowana książka będzie przydatna dla szerokiego grona osób związanych z tematyką marketingu oraz zarządzania zarówno studentów, praktyków biznesowych, jak i środowisk naukowych.


Szczegóły: Lojalność klienta a rozwój organizacji - Skowron Stanisław, Skowron Łukasz

Tytuł: Lojalność klienta a rozwój organizacji
Autor: Skowron Stanisław, Skowron Łukasz
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788376416878
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 176
Format: 15.5x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.27 kg


Recenzje: Lojalność klienta a rozwój organizacji - Skowron Stanisław, Skowron Łukasz

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Podobne do: Lojalność klienta a rozwój organizacji - Skowron Stanisław, Skowron Łukasz



Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: