Pozytywna psychologia porażki Jak z cytryn zrobić lemoniadę
Fortuna Paweł
Pozytywna psychologia porażki
Jak z cytryn zrobić lemoniadę
Fortuna Paweł
- Wydawnictwo: GWP
- Rok wydania: 2012
- ISBN: 9788374893947
- Ilość stron: 296
- Format: 14.5x20.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Pozytywna psychologia porażki - Fortuna Paweł
Czy potrafisz traktować porażkę jako naturalny etap na drodze do doskonałości Czy wiesz, jak konfrontować się z niepowodzeniem Czy zastanawiasz się, jak nauczyć dziecko radzić sobie z porażką Czy wiesz, czego możesz się nauczyć dzięki porażce
Porażki wytrącają nas z życiowej równowagi, wzbudzają trudne emocje i blokują dalszą aktywność. Czy zawsze musi tak być Autor niniejszej książki przekonuje nas, że porażka to doskonała informacja zwrotna, umożliwiająca zweryfikowanie celów życiowych i sposobów ich realizacji, a także jakości relacji z bliskimi osobami, od których oczekujemy wsparcia. Nie należy więc traktować jej negatywnie, gdyż jest niezastąpionym elementem doskonalenia siebie, kształtowania pokory i poczucia własnej wartości. Porażka pobudza nas do refleksji nad własnym życiem, dzięki czemu może ono stać się przyjemniejsze, bardziej zaangażowane i przepełnione sensem.
Szczegóły: Pozytywna psychologia porażki - Fortuna Paweł
Tytuł: Pozytywna psychologia porażki
Podtytuł: Jak z cytryn zrobić lemoniadę
Autor: Fortuna Paweł
Wydawnictwo: GWP
ISBN: 9788374893947
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 296
Format: 14.5x20.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.38 kg
Recenzje: Pozytywna psychologia porażki - Fortuna Paweł
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Inne pozycje tego autora: Fortuna Paweł (9)
- Animal Rationale (Audiobook) (Wydawnictwo Naukowe PWN) - Twarda
- Sprzedaż bez sprzedawania (Wydawnictwo Naukowe PWN) - Miękka ze skrzydełkami
- Psychologia biznesu (Wydawnictwo Naukowe PWN) - Miękka
- Sztuka feedbacku (Wydawnictwo Naukowe PWN) - Miękka
- Cena pamięci (WarBook) -
- W poszukiwaniu duchowości człowieka (Copernicus Center Press) - Twarda
- Człowiek widmo (WITOLD GADOWSKI) - miękka
- Optimum 2.0. Idea cyberpsychologii pozytywnej (Wydawnictwo Naukowe PWN) - Miękka
- Ekonomia racjonalnych zachowań (Wydawnictwo Naukowe PWN) - Miękka