Prawo reklamy
Katarzyna Grzybczyk
Prawo reklamy
Katarzyna Grzybczyk
- Wydawnictwo: Wolters Kluwer
- Rok wydania: 2012
- ISBN: 9788326437724
- Ilość stron: 330
- Format: 17.0x24.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Prawo reklamy - Katarzyna Grzybczyk
W książce zostały omówione najważniejsze regulacje z zakresu prawa reklamy, w tym:
- ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
- ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym,
- ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych,
- ustawa - Prawo własności przemysłowej.
Wszystkie zagadnienia są zilustrowane przykładami i orzeczeniami, dzięki czemu czytelnicy mogą zapoznać się z różnymi postaciami reklamy i mechanizmami wykorzystywanymi w działalności reklamowej. Znajda też w opracowaniu odniesienia do kampanii reklamowych, które pojawiały się w ostatnim czasie i które będą mogli przeanalizować pod katem zgodności z przepisami prawa.
Trzecie wydanie książki zostało rozszerzone i uzupełnione o rozdziały zawierające omówienie nie tylko nowych regulacji prawnych, lecz także nowych problemów pojawiających się w działalności reklamowej, takich jak lokowanie produktu czy wykorzystanie tatuażu w reklamie.
Szczegóły: Prawo reklamy - Katarzyna Grzybczyk
Tytuł: Prawo reklamy
Autor: Katarzyna Grzybczyk
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: Seria Akademicka
ISBN: 9788326437724
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 330
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.49 kg
Recenzje: Prawo reklamy - Katarzyna Grzybczyk
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Inne pozycje tego autora: Katarzyna Grzybczyk (7)
- Poradnik dla blogerów vlogerów, gamerów i instagramowiczów (Difin) - Miękka
- Ikony popkultury a prawo własności intelektualnej (Wolters Kluwer) - Miękka
- Rozrywki XXI wieku a prawo własności intelektualnej (Wolters Kluwer) - Miękka
- Ilustrowane prawo reklamy (KAM-0558) (Wolters Kluwer) - miękka
- Skradziona kultura. Jak Zachód wykorzystuje cudzą własność intelektualną (Wolters Kluwer) - Miękka
- Słynne alkohole a prawo własności intelektualnej (Wolters Kluwer) - Miękka
- Azjatycki soft power a prawo własności intelektualnej (Wolters Kluwer) - Miękka