Prawo reklamy

Książka

Prawo reklamy

  • Wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • Rok wydania: 2012
  • ISBN: 9788326437724
  • Ilość stron: 330
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 59,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 59,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Prawo reklamy - Katarzyna Grzybczyk

W książce zostały omówione najważniejsze regulacje z zakresu prawa reklamy, w tym:

- ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,

- ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym,

- ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych,

- ustawa - Prawo własności przemysłowej.



Wszystkie zagadnienia są zilustrowane przykładami i orzeczeniami, dzięki czemu czytelnicy mogą zapoznać się z różnymi postaciami reklamy i mechanizmami wykorzystywanymi w działalności reklamowej. Znajda też w opracowaniu odniesienia do kampanii reklamowych, które pojawiały się w ostatnim czasie i które będą mogli przeanalizować pod katem zgodności z przepisami prawa.



Trzecie wydanie książki zostało rozszerzone i uzupełnione o rozdziały zawierające omówienie nie tylko nowych regulacji prawnych, lecz także nowych problemów pojawiających się w działalności reklamowej, takich jak lokowanie produktu czy wykorzystanie tatuażu w reklamie.


Szczegóły: Prawo reklamy - Katarzyna Grzybczyk

Tytuł: Prawo reklamy
Autor: Katarzyna Grzybczyk
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: Seria Akademicka
ISBN: 9788326437724
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 330
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.49 kg


Recenzje: Prawo reklamy - Katarzyna Grzybczyk

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: