Olbrzym w cieniu Gry wideo w kulturze audiowizualnej
Olbrzym w cieniu
Gry wideo w kulturze audiowizualnej
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
- Rok wydania: 2012
- ISBN: 9788323333524
- Ilość stron: 242
- Format: 17.0x23.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Olbrzym w cieniu
Przedstawiona do recenzji książka stanowi pierwsze w literaturze oryginalnie polskiej tak szerokie ujęcie zagadnień związanych z grami komputerowymi. Zakres tematów podjętych przez autorów zbioru obejmuje teksty o charakterze ogólnym, definicyjnym, związanym z poszukiwaniem przez badaczy gier własnego języka; artykuły analizujące relacje pomiędzy grami a innymi sferami sztuki i życia; wreszcie sięgające do różnych metodologii teksty analityczne i interpretacyjne poświęcone konkretnym tytułom i gatunkom. Tom składa się z tekstów na bardzo wysokim poziomie, napisanych kompetentnie, a przy tym obejmujących imponująco rozległy obszar zainteresowań badawczych. Książka Olbrzym w cieniu będzie istotną pozycją dla wszystkich zainteresowanych szeroko pojętą problematyką gier komputerowych, a także badaczy i studentów tych dyscyplin, które pod wpływem gier komputerowych na naszych oczach ulegają przemianom.
Z recenzji dr hab., prof. UŁ Piotra Sitarskiego
Szczegóły: Olbrzym w cieniu
Tytuł: Olbrzym w cieniu
Podtytuł: Gry wideo w kulturze audiowizualnej
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Seria: MEDIA
ISBN: 9788323333524
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 242
Format: 17.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.42 kg
Redakcja: Pitrus Andrzej