Komunikacja wizualna w dziennikarstwie reklamie i public relations

Książka

Komunikacja wizualna w dziennikarstwie reklamie i public relations

  • Wydawnictwo: Poltext
  • Rok wydania: 2012
  • ISBN: 9788375612684
  • Ilość stron: 450
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 64,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 64,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Komunikacja wizualna w dziennikarstwie reklamie i public relations

Książka jest pierwszą publikacją na krajowym rynku wydawniczym, w której problem komunikacji wizualnej w dziennikarstwie, reklamie i public relations jest omawiany z wielu punktów widzenia w jednym tomie. Na świecie i w Polsce zagadnieniem tym zajmują się językoznawcy, literaturoznawcy, socjologowie, medioznawcy, prawnicy, psychologowie oraz teoretycy sztuki.



Książka składa się z czterech części. Pierwsza mówi o wykorzystaniu obrazu w prasie, druga przedstawia wykorzystanie obrazu w mediach elektronicznych. Poszczególne artykuły pokazują, że obraz w dziennikarstwie jest przede wszystkim informacją wizualną i pojmowany jest raczej w kategoriach rzeczywistości, odmiennie niż w reklamie i public relations (część trzecia), gdzie odnosi się do przeżyć estetycznych, nawiązuje do tradycji, a układ barw i znaków w sposób szczególny działa na wyobraźnię odbiorcy. Część czwarta natomiast porządkuje wiedzę na temat tego, jak prawnie może być wykorzystywany wizerunek w mediach.



W serii Akademickie Warsztaty Dziennikarskie ukazują się podręczniki akademickie, książki o charakterze monograficznym i warsztatowym, a także tłumaczenia ważnych zagranicznych publikacji z dziedziny mediów.


Szczegóły: Komunikacja wizualna w dziennikarstwie reklamie i public relations

Tytuł: Komunikacja wizualna w dziennikarstwie reklamie i public relations
Wydawnictwo: Poltext
ISBN: 9788375612684
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 450
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka


Recenzje: Komunikacja wizualna w dziennikarstwie reklamie i public relations

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×