Komunikacja wizualna w dziennikarstwie reklamie i public relations
Komunikacja wizualna w dziennikarstwie reklamie i public relations
- Wydawnictwo: Poltext
- Rok wydania: 2012
- ISBN: 9788375612684
- Ilość stron: 450
- Format: 16.5x23.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Komunikacja wizualna w dziennikarstwie reklamie i public relations
Książka jest pierwszą publikacją na krajowym rynku wydawniczym, w której problem komunikacji wizualnej w dziennikarstwie, reklamie i public relations jest omawiany z wielu punktów widzenia w jednym tomie. Na świecie i w Polsce zagadnieniem tym zajmują się językoznawcy, literaturoznawcy, socjologowie, medioznawcy, prawnicy, psychologowie oraz teoretycy sztuki.
Książka składa się z czterech części. Pierwsza mówi o wykorzystaniu obrazu w prasie, druga przedstawia wykorzystanie obrazu w mediach elektronicznych. Poszczególne artykuły pokazują, że obraz w dziennikarstwie jest przede wszystkim informacją wizualną i pojmowany jest raczej w kategoriach rzeczywistości, odmiennie niż w reklamie i public relations (część trzecia), gdzie odnosi się do przeżyć estetycznych, nawiązuje do tradycji, a układ barw i znaków w sposób szczególny działa na wyobraźnię odbiorcy. Część czwarta natomiast porządkuje wiedzę na temat tego, jak prawnie może być wykorzystywany wizerunek w mediach.
W serii Akademickie Warsztaty Dziennikarskie ukazują się podręczniki akademickie, książki o charakterze monograficznym i warsztatowym, a także tłumaczenia ważnych zagranicznych publikacji z dziedziny mediów.
Szczegóły: Komunikacja wizualna w dziennikarstwie reklamie i public relations
Tytuł: Komunikacja wizualna w dziennikarstwie reklamie i public relations
Wydawnictwo: Poltext
ISBN: 9788375612684
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 450
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka