Employer branding czyli zarządzanie marką pracodawcy Uwarunkowania, procesy, pomiar
Katarzyna Wojtaszczyk
Employer branding czyli zarządzanie marką pracodawcy
Uwarunkowania, procesy, pomiar
Katarzyna Wojtaszczyk
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
- Rok wydania: 2012
- ISBN: 9788375257472
- Ilość stron: 252
- Format: 16.5x24.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Employer branding czyli zarządzanie marką pracodawcy - Katarzyna Wojtaszczyk
Tematyka rozprawy ma charakter innowacyjny, o istotnych walorach utylitarnych. (...) Praca wypełnia lukę wiedzy w obszarze budowania marki pracodawcy w polskiej literaturze z dziedziny zarządzania. Istotnym walorem monografii jest interdyscyplinarne podejście do analizowanego zagadnienia, przejawiające się w twórczym połączeniu dorobku marketingu oraz zarządzania zasobami ludzkimi.
Z recenzji prof. dr hab. Marty Juchnowicz
Szczegóły: Employer branding czyli zarządzanie marką pracodawcy - Katarzyna Wojtaszczyk
Tytuł: Employer branding czyli zarządzanie marką pracodawcy
Podtytuł: Uwarunkowania, procesy, pomiar
Autor: Katarzyna Wojtaszczyk
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN: 9788375257472
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 252
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.44 kg