Employer branding czyli zarządzanie marką pracodawcy Uwarunkowania, procesy, pomiar

Książka

Employer branding czyli zarządzanie marką pracodawcy
Uwarunkowania, procesy, pomiar

Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 33,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 33,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Employer branding czyli zarządzanie marką pracodawcy - Katarzyna Wojtaszczyk

Tematyka rozprawy ma charakter innowacyjny, o istotnych walorach utylitarnych. (...) Praca wypełnia lukę wiedzy w obszarze budowania marki pracodawcy w polskiej literaturze z dziedziny zarządzania. Istotnym walorem monografii jest interdyscyplinarne podejście do analizowanego zagadnienia, przejawiające się w twórczym połączeniu dorobku marketingu oraz zarządzania zasobami ludzkimi.



Z recenzji prof. dr hab. Marty Juchnowicz


Szczegóły: Employer branding czyli zarządzanie marką pracodawcy - Katarzyna Wojtaszczyk

Tytuł: Employer branding czyli zarządzanie marką pracodawcy
Podtytuł: Uwarunkowania, procesy, pomiar
Autor: Katarzyna Wojtaszczyk
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN: 9788375257472
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 252
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.44 kg


Recenzje: Employer branding czyli zarządzanie marką pracodawcy - Katarzyna Wojtaszczyk

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: