Marketing usług zdrowotnych

Książka

Marketing usług zdrowotnych

  • Wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • Rok wydania: 2013
  • ISBN: 9788326441103
  • Ilość stron: 92
  • Format: 14.5x20.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 49,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 49,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketing usług zdrowotnych - Nowotarska-Romaniak Beata

Publikacja zawiera kompleksowe omówienie wszystkich podstawowych zagadnień dotyczących marketingu placówek służby zdrowia, zasad budowania ich przewagi konkurencyjnej i umacniania pozycji na rynku. Książka pomaga:



- zrozumieć, na czym polega plan marketingowy,

- poznać role i funkcjonowanie systemu informacji w działalności placówek opieki zdrowotnej,

- zdobyć umiejętność zastosowania metody SWOT do wyboru strategii marketingowej,

- posiąść umiejętność dokonywania segmentacji rynku usług zdrowotnych,

- zrozumieć znaczenie koncepcji marketingu-mix i jej elementów.

Przejrzysty układ treści ułatwia Czytelnikowi szybkie przejęcie od teorii i definicji kluczowych pojęć marketingu usług zdrowotnych do praktycznych wskazówek dotyczących budowy planu marketingowego.


Szczegóły: Marketing usług zdrowotnych - Nowotarska-Romaniak Beata

Tytuł: Marketing usług zdrowotnych
Autor: Nowotarska-Romaniak Beata
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: PORADNIKI BRANŻOWE
ISBN: 9788326441103
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 92
Format: 14.5x20.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.13 kg


Recenzje: Marketing usług zdrowotnych - Nowotarska-Romaniak Beata

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×