Marketing usług zdrowotnych
Nowotarska-Romaniak Beata
Marketing usług zdrowotnych
Nowotarska-Romaniak Beata
- Wydawnictwo: Wolters Kluwer
- Rok wydania: 2013
- ISBN: 9788326441103
- Ilość stron: 92
- Format: 14.5x20.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Marketing usług zdrowotnych - Nowotarska-Romaniak Beata
Publikacja zawiera kompleksowe omówienie wszystkich podstawowych zagadnień dotyczących marketingu placówek służby zdrowia, zasad budowania ich przewagi konkurencyjnej i umacniania pozycji na rynku. Książka pomaga:
- zrozumieć, na czym polega plan marketingowy,
- poznać role i funkcjonowanie systemu informacji w działalności placówek opieki zdrowotnej,
- zdobyć umiejętność zastosowania metody SWOT do wyboru strategii marketingowej,
- posiąść umiejętność dokonywania segmentacji rynku usług zdrowotnych,
- zrozumieć znaczenie koncepcji marketingu-mix i jej elementów.
Przejrzysty układ treści ułatwia Czytelnikowi szybkie przejęcie od teorii i definicji kluczowych pojęć marketingu usług zdrowotnych do praktycznych wskazówek dotyczących budowy planu marketingowego.
Szczegóły: Marketing usług zdrowotnych - Nowotarska-Romaniak Beata
Tytuł: Marketing usług zdrowotnych
Autor: Nowotarska-Romaniak Beata
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: PORADNIKI BRANŻOWE
ISBN: 9788326441103
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 92
Format: 14.5x20.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.13 kg