Rewolucja social media
Sadowski Michał
Rewolucja social media
Sadowski Michał
- Wydawnictwo: Helion
- Rok wydania: 2013
- ISBN: 9788324643950
- Ilość stron: 216
- Format: 14.0x21.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Rewolucja social media - Sadowski Michał
Monitoring marki. Social Media ROI. Obsługa klienta online. Wsparcie sprzedaży. Social Business. Ochrona reputacji
Rewolucja, która sprzyja przystosowanym.
Krajobraz po zmianie, jaka dokonała się za sprawą mediów społecznościowych, prezentuje się obiecująco i niepokojąco zarazem. Social media skupiają już wokół siebie ponad miliard ludzi na całym świecie. Co trzeci z nich dzieli się wrażeniami dotyczącymi konkretnych marek. Tej rewolucji towarzyszy zmiana najskuteczniejszych narzędzi i kanałów dotarcia do klienta. Modyfikacji uległ też wzór utrzymywania relacji. Pojawiły się nowe sposoby mierzenia efektywności przekazu reklamowego, a dialog z klientem online stał się ważniejszy niż kiedykolwiek wcześniej. Wszystkim rządzi wszechwładny konsument, którego jeden wpis może decydować o losach dużych i małych marek czy produktów.
Szczegóły: Rewolucja social media - Sadowski Michał
Tytuł: Rewolucja social media
Autor: Sadowski Michał
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324643950
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 216
Format: 14.0x21.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.31 kg
Recenzje: Rewolucja social media - Sadowski Michał
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Inne pozycje tego autora: Sadowski Michał (5)
- Bezpieczeństwo ekonomiczno-finansowe przedsiębiorstw sektora TSL (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego) - miękka
- Wiadomość od cesarza (Scholar) - miękka ze skrzydełkami
- POST CORONA - od kryzysu do szans. (MT Biznes) - Miękka ze skrzydełkami
- E-Marketing. Planowanie, narzędzia, praktyka (Poltext) - Miękka ze skrzydełkami
- Socjologiczna agora. Wykłady mistrzowskie II (Scholar) - Twarda