Storytelling Narracja w reklamie i biznesie

, , ,

Książka

Storytelling
Narracja w reklamie i biznesie

, , ,

  • Wydawnictwo: Saatchi
  • Rok wydania: 2011
  • ISBN: 9788393239900
  • Ilość stron: 246
  • Format: 18.5x24.5cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 55,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 55,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Storytelling - Fog Klaus, Budtz Christian, Munch Philip, Blanchette Stephen

Storytelling stał się ideą, bez której trudno sobie wyobrazić debatę o przyszłości marek. Jednak firmy wciąż nie mają pewności, jak i dlaczego storytelling może zmienić je na lepsze. Po co opowiadać? Jak skonstruować przekonująca opowieść? Jak opowiadać by wspierać markę?
Tę książkę napisali praktycy dla praktyków, poprzez przykłady z życia wzięte, proste wytyczne i praktyczne narzędzia książka inspiruje do zastosowania storytellingu przy pracy z marką - w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej.


Szczegóły: Storytelling - Fog Klaus, Budtz Christian, Munch Philip, Blanchette Stephen

Tytuł: Storytelling
Podtytuł: Narracja w reklamie i biznesie
Autor: Fog Klaus, Budtz Christian, Munch Philip, Blanchette Stephen
Wydawnictwo: Saatchi
ISBN: 9788393239900
Tytuł oryginału: Storytelling - branding i praksis
Język oryginału: duński
Tłumacz: Wasilewski Jacek, Brach Bartłomiej
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 246
Format: 18.5x24.5cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.71 kg


Recenzje: Storytelling - Fog Klaus, Budtz Christian, Munch Philip, Blanchette Stephen

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: