Marketing w agroturystyce Ujęcie segmentacyjne
Małgorzata Czerwińska-Jaśkiewicz
Marketing w agroturystyce
Ujęcie segmentacyjne
Małgorzata Czerwińska-Jaśkiewicz
- Wydawnictwo: Difin
- Rok wydania: 2013
- ISBN: 9788376417547
- Ilość stron: 272
- Format: 16.0x23.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Marketing w agroturystyce - Małgorzata Czerwińska-Jaśkiewicz
Z recenzji prof. nadzw. dr hab. Małgorzaty Duczkowskiej-Piaseckiej:
Książka wprowadza do literatury rzadko spotykany punkt widzenia na agroturystykę, a jednocześnie taki, o którym w dzisiejszych czasach a także w sytuacji polskiego rolnictwa należy mówić i pisać. Mianowicie autorka postrzega i prezentuje agroturystykę jako formę biznesu i przymierza treści z dziedziny zarządzania marketingowego właściwego biznesowi do gospodarstw rolnych. Jest to cenny punkt widzenia, gdyż pozwala unaocznić, że gospodarstwa rolne to małe przedsiębiorstwa i różnicowanie działalności jest pomysłem na zarabianie pieniędzy w każdym biznesie, także w rolnictwie. Książką zainteresują się ci, którzy poszukują nowości z dziedziny agroturystyki, jak i ci, którzy chcą posiąść nową wiedzę na temat marketingu, a zwłaszcza segmentacji rynku i marketingu segmentacyjnego. Książka zawiera receptę dla polskiego biznesu agroturystycznego, tj. receptę na postępowanie podmiotów biznesowych (gospodarstw agroturystycznych) w poszukiwaniu i wybraniu dla siebie dogodnego segmentu do obsługi, aby zmaksymalizować prawdopodobieństwo większych dochodów.
Szczegóły: Marketing w agroturystyce - Małgorzata Czerwińska-Jaśkiewicz
Tytuł: Marketing w agroturystyce
Podtytuł: Ujęcie segmentacyjne
Autor: Małgorzata Czerwińska-Jaśkiewicz
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788376417547
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 272
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.43 kg