Marketing na rynku międzynarodowym

Książka

Marketing na rynku międzynarodowym

  • Wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • Rok wydania: 2018
  • ISBN: 9788326440847
  • Ilość stron: 306
  • Format: 16.5x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 59,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 59,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketing na rynku międzynarodowym - Wojciech Grzegorczyk

W podręczniku zostały omówione podstawowe zagadnienia związane z działalnością marketingową na rynku międzynarodowym. Autor wyjaśnia:
* w jaki sposób prowadzone są badania marketingowe rynków
zagranicznych,
* jakie metody wykorzystuje się przy wyborze rynku, na którym warto rozpocząć działalność,
* jakimi kryteriami powinny kierować się firmy przy wyborze formy
działalności,
* jakie strategie można realizować na rynkach zagranicznych,
* na czym polega strategia marketing mix realizowana w skali międzynarodowej,
* k należy zorganizować komórką marketingową przedsiębiorstwa, która nie ogranicza swojej działalności do rynku krajowego.
Opisane w książce strategie ekspansji na rynki zagraniczne i funkcjonowania na nich zostały zilustrowane licznymi studiami przypadków. Publikacja jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych, zarządza?nia, marketingu i międzynarodowych stosunków gospodarczych oraz dla menedżerów przedsiębiorstw prowadzących działalność na rynkach zagranicznych.


Szczegóły: Marketing na rynku międzynarodowym - Wojciech Grzegorczyk

Tytuł: Marketing na rynku międzynarodowym
Autor: Wojciech Grzegorczyk
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: Seria Akademicka
ISBN: 9788326440847
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 306
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.46 kg


Recenzje: Marketing na rynku międzynarodowym - Wojciech Grzegorczyk

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×