Marketing produktów żywnościowych
Kos Czesław, Szwacka-Salmonowicz Joanna
Marketing produktów żywnościowych
Kos Czesław, Szwacka-Salmonowicz Joanna
- Wydawnictwo: Państwowe Wydawnictwo Rolnicze i Leśne
- Rok wydania: 2007
- ISBN: 8309016840
- Ilość stron: 180
- Format: 16.7x23.3
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Marketing produktów żywnościowych - Kos Czesław, Szwacka-Salmonowicz Joanna
Problematyka marketingu produktów żywnościowych do niedawna pozostawała w Polsce na uboczu zainteresowań badawczych i wydawniczych. Wykorzystanie instrumentów marketingowych nie znajdowało bowiem zastosowania w warunkach stałych niedoborów na rynku produktów żywnościowych. Wprowadzenie gospodarki rynkowej w Polsce tę sytuację zmieniło. Marketing znalazł się w centrum zainteresowania wielu osób, instytucji i przedsiębiorstw. Nauka marketingu stała się pilną potrzebą.
Szczegóły: Marketing produktów żywnościowych - Kos Czesław, Szwacka-Salmonowicz Joanna
Tytuł: Marketing produktów żywnościowych
Autor: Kos Czesław, Szwacka-Salmonowicz Joanna
Wydawnictwo: Państwowe Wydawnictwo Rolnicze i Leśne
Kod paskowy: 9788309016847
ISBN: 8309016840
Języki: polski
Rok wydania: 2007
Ilość stron: 180
Format: 16.7x23.3
Oprawa: Miękka
Waga: 0.27 kg