Marketing produktów żywnościowych

,

Książka

Marketing produktów żywnościowych

,

Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 15,79 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 15,79 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketing produktów żywnościowych - Kos Czesław, Szwacka-Salmonowicz Joanna

Problematyka marketingu produktów żywnościowych do niedawna pozostawała w Polsce na uboczu zainteresowań badawczych i wydawniczych. Wykorzystanie instrumentów marketingowych nie znajdowało bowiem zastosowania w warunkach stałych niedoborów na rynku produktów żywnościowych. Wprowadzenie gospodarki rynkowej w Polsce tę sytuację zmieniło. Marketing znalazł się w centrum zainteresowania wielu osób, instytucji i przedsiębiorstw. Nauka marketingu stała się pilną potrzebą.


Szczegóły: Marketing produktów żywnościowych - Kos Czesław, Szwacka-Salmonowicz Joanna

Tytuł: Marketing produktów żywnościowych
Autor: Kos Czesław, Szwacka-Salmonowicz Joanna
Wydawnictwo: Państwowe Wydawnictwo Rolnicze i Leśne
Kod paskowy: 9788309016847
ISBN: 8309016840
Języki: polski
Rok wydania: 2007
Ilość stron: 180
Format: 16.7x23.3
Oprawa: Miękka
Waga: 0.27 kg


Recenzje: Marketing produktów żywnościowych - Kos Czesław, Szwacka-Salmonowicz Joanna

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×