Największe wpadki rekinów biznesu. Część 4. Zmęczone marki. Książka audio 2CD

Książka

Największe wpadki rekinów biznesu. Część 4. Zmęczone marki. Książka audio 2CD

  • Wydawnictwo: Bellona
  • Rok wydania: 2009
  • ISBN: 9788360339480
  • Ilość stron: 2
  • Format: 14.5x20.5 cm
  • Oprawa: etui kartonowe
Wysyłka:
Dzisiaj*Zamówienie złożone do godz. 12.00 (nie dotyczy przedpłat zaksięgowanych po godz. 12.00). Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu.
Cena katalogowa 14,99 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 14,99 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Największe wpadki rekinów biznesu. Część 4. Zmęczone marki. Książka audio 2CD - Matt Haig

adna marka nie trwa wiecznie i kiedyś zapewne padnie. Niektóre odchodzą z wielkim hukiem, inne żałośnie kwiląc. Nie wydaje się prawdopodobne, by takie marki jak Coca-Cola czy McDonald`s miały jutro znikać. Jednak wiele najsilniejszych marek ostatniego stulecia wygląda już na bardzo zmęczone, a wiele odnoszących niegdyś sukcesy padło. W części 4 cyklu przedstawiamy wiele przykładów zmęczonych marek i wpadek, które spowodowali zarządzający nimi menedżerowie.

Producent:
Dressler Dublin sp. z o.o
ul. Poznańska 91
05-850 Ożarów Mazowiecki (PL)
tel: +48 22 733 50 00
email: wydawnictwo@dressler.com.pl


Szczegóły: Największe wpadki rekinów biznesu. Część 4. Zmęczone marki. Książka audio 2CD - Matt Haig

Tytuł: Największe wpadki rekinów biznesu. Część 4. Zmęczone marki. Książka audio 2CD
Autor: Matt Haig
Wydawnictwo: Bellona
ISBN: 9788360339480
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 2
Format: 14.5x20.5 cm
Oprawa: etui kartonowe
Waga: 0.07 kg


Recenzje: Największe wpadki rekinów biznesu. Część 4. Zmęczone marki. Książka audio 2CD - Matt Haig

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×