Największe wpadki rekinów biznesu. Część 4. Zmęczone marki. Książka audio 2CD

Książka

Największe wpadki rekinów biznesu. Część 4. Zmęczone marki. Książka audio 2CD

  • Wydawnictwo: Bellona
  • Rok wydania: 2009
  • ISBN: 9788360339480
  • Ilość stron: 2
  • Format: 14.5x20.5 cm
  • Oprawa: etui kartonowe
Wysyłka:
Jutro (piątek 2024-11-22)*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 14,99 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 14,99 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Największe wpadki rekinów biznesu. Część 4. Zmęczone marki. Książka audio 2CD - Matt Haig

adna marka nie trwa wiecznie i kiedyś zapewne padnie. Niektóre odchodzą z wielkim hukiem, inne żałośnie kwiląc. Nie wydaje się prawdopodobne, by takie marki jak Coca-Cola czy McDonald`s miały jutro znikać. Jednak wiele najsilniejszych marek ostatniego stulecia wygląda już na bardzo zmęczone, a wiele odnoszących niegdyś sukcesy padło. W części 4 cyklu przedstawiamy wiele przykładów zmęczonych marek i wpadek, które spowodowali zarządzający nimi menedżerowie.


Szczegóły: Największe wpadki rekinów biznesu. Część 4. Zmęczone marki. Książka audio 2CD - Matt Haig

Tytuł: Największe wpadki rekinów biznesu. Część 4. Zmęczone marki. Książka audio 2CD
Autor: Matt Haig
Wydawnictwo: Bellona
ISBN: 9788360339480
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 2
Format: 14.5x20.5 cm
Oprawa: etui kartonowe
Waga: 0.07 kg


Recenzje: Największe wpadki rekinów biznesu. Część 4. Zmęczone marki. Książka audio 2CD - Matt Haig

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×