Największe wpadki rekinów biznesu. Część 3. Porażki Public Relations. Książka audio CD
Matt Haig
Największe wpadki rekinów biznesu. Część 3. Porażki Public Relations. Książka audio CD
Matt Haig
- Wydawnictwo: Bellona
- Rok wydania: 2009
- ISBN: 9788360339473
- Ilość stron: 2
- Format: 14.5x20.5 cm
- Oprawa: oprawa twarda
Wysyłka:
Dzisiaj*Zamówienie złożone do godz. 12.00 (nie dotyczy przedpłat zaksięgowanych po godz. 12.00). Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu.
Dzisiaj*Zamówienie złożone do godz. 12.00 (nie dotyczy przedpłat zaksięgowanych po godz. 12.00). Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu.
Cena
25,00 PLN
Opis: Największe wpadki rekinów biznesu. Część 3. Porażki Public Relations. Książka audio CD - Matt Haig
W cyklu „Porażki marek” przedstawiamy najbardziej spektakularne pomyłki światowych gigantów rynkowych, jakich jak Johnson&Johnson, Procter&Gamble, Gerber, Firestone czy RJ Reynolds. W części 3 poznamy Porażki Public Relations " firm, które nie zawsze dobrze radzą sobie z kłopotami i wierzą, że najlepszą metodą zapanowania nad kryzysem jest zaprzeczenie jego istnieniu. "Kryzys? Jaki kryzys! " - mówią zazwyczaj."
Szczegóły: Największe wpadki rekinów biznesu. Część 3. Porażki Public Relations. Książka audio CD - Matt Haig
Tytuł: Największe wpadki rekinów biznesu. Część 3. Porażki Public Relations. Książka audio CD
Autor: Matt Haig
Wydawnictwo: Bellona
ISBN: 9788360339473
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 2
Format: 14.5x20.5 cm
Oprawa: oprawa twarda
Waga: 0.07 kg
Recenzje: Największe wpadki rekinów biznesu. Część 3. Porażki Public Relations. Książka audio CD - Matt Haig
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Inne pozycje tego autora: Matt Haig (20)
- Największe wpadki rekinów biznesu Część 2 Poronione pomysły 2CD (Audiobook) (Bellona) -
- Największe wpadki rekinów biznesu. Część 4. Zmęczone marki. Książka audio 2CD (Bellona) - etui kartonowe
- Największe wpadki rekinów biznesu. Część 3. Porażki Public Relations. Książka audio CD (Bellona) - oprawa twarda
- CD MP3 NAJWIĘKSZE WPADKI REKINÓW BIZNESU 2 CD CZ.1 TW (Bellona) - twarda
- Jak zatrzymać czas (Zysk i S-ka) - Miękka
- Jak zatrzymać czas (Heraclon) - Plastikowa
- Ojciec Gwiazdka i ja (Zysk i S-ka) - Twarda z obwolutą
- Dziewczynka, która uratowała Gwiazdkę (Storybox) -
- Ojciec, Gwiazdka i ja (Storybox) -
- Chłopiec zwany Gwiazdką (Storybox) -
- Chłopiec zwany Gwiazdką (Zysk i S-ka) - Miękka ze skrzydełkami
- Biblioteka o Północy audiobook (Storybox) -
- Chłopiec zwany Gwiazdką (Zysk i S-ka) - twarda z obwolutą
- Niespokojni ludzie (Marginesy) - miękka
- Nasza nerwowa planeta (Sensus) - miękka
- Myszka zwana Miiką (Zysk i S-ka) - Twarda z obwolutą
- Biblioteka o Północy (Zysk i S-ka) - Miękka ze skrzydełkami
- How to Stop Time (Canongate Books Ltd.) - Miękka
- The Midnight Library (Canongate Books Ltd.) - Miękka
- Księga magii (Albatros) - Zintegrowana