Największe wpadki rekinów biznesu. Część 3. Porażki Public Relations. Książka audio CD

Książka

Największe wpadki rekinów biznesu. Część 3. Porażki Public Relations. Książka audio CD

  • Wydawnictwo: Bellona
  • Rok wydania: 2009
  • ISBN: 9788360339473
  • Ilość stron: 2
  • Format: 14.5x20.5 cm
  • Oprawa: oprawa twarda
Wysyłka:
Jutro (poniedziałek 2024-05-13)*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 25,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 25,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Największe wpadki rekinów biznesu. Część 3. Porażki Public Relations. Książka audio CD - Matt Haig

W cyklu „Porażki marek” przedstawiamy najbardziej spektakularne pomyłki światowych gigantów rynkowych, jakich jak Johnson&Johnson, Procter&Gamble, Gerber, Firestone czy RJ Reynolds. W części 3 poznamy Porażki Public Relations " firm, które nie zawsze dobrze radzą sobie z kłopotami i wierzą, że najlepszą metodą zapanowania nad kryzysem jest zaprzeczenie jego istnieniu. "Kryzys? Jaki kryzys! " - mówią zazwyczaj."


Szczegóły: Największe wpadki rekinów biznesu. Część 3. Porażki Public Relations. Książka audio CD - Matt Haig

Tytuł: Największe wpadki rekinów biznesu. Część 3. Porażki Public Relations. Książka audio CD
Autor: Matt Haig
Wydawnictwo: Bellona
ISBN: 9788360339473
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 2
Format: 14.5x20.5 cm
Oprawa: oprawa twarda
Waga: 0.07 kg


Recenzje: Największe wpadki rekinów biznesu. Część 3. Porażki Public Relations. Książka audio CD - Matt Haig

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: