Największe wpadki rekinów biznesu. Część 3. Porażki Public Relations. Książka audio CD

Książka

Największe wpadki rekinów biznesu. Część 3. Porażki Public Relations. Książka audio CD

  • Wydawnictwo: Bellona
  • Rok wydania: 2009
  • ISBN: 9788360339473
  • Ilość stron: 2
  • Format: 14.5x20.5 cm
  • Oprawa: oprawa twarda
Wysyłka:
Dzisiaj*Zamówienie złożone do godz. 12.00 (nie dotyczy przedpłat zaksięgowanych po godz. 12.00). Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu.
Cena katalogowa 25,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 25,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Największe wpadki rekinów biznesu. Część 3. Porażki Public Relations. Książka audio CD - Matt Haig

W cyklu „Porażki marek” przedstawiamy najbardziej spektakularne pomyłki światowych gigantów rynkowych, jakich jak Johnson&Johnson, Procter&Gamble, Gerber, Firestone czy RJ Reynolds. W części 3 poznamy Porażki Public Relations " firm, które nie zawsze dobrze radzą sobie z kłopotami i wierzą, że najlepszą metodą zapanowania nad kryzysem jest zaprzeczenie jego istnieniu. "Kryzys? Jaki kryzys! " - mówią zazwyczaj."


Szczegóły: Największe wpadki rekinów biznesu. Część 3. Porażki Public Relations. Książka audio CD - Matt Haig

Tytuł: Największe wpadki rekinów biznesu. Część 3. Porażki Public Relations. Książka audio CD
Autor: Matt Haig
Wydawnictwo: Bellona
ISBN: 9788360339473
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 2
Format: 14.5x20.5 cm
Oprawa: oprawa twarda
Waga: 0.07 kg


Recenzje: Największe wpadki rekinów biznesu. Część 3. Porażki Public Relations. Książka audio CD - Matt Haig

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: