Key Concepts in e-Commerce
Alan Charlesworth
Key Concepts in e-Commerce
Alan Charlesworth
- Wydawnictwo: Macmillan
- Rok wydania: 2007
- ISBN: 9780230516717
- Ilość stron: 316
- Format: 14x21.5 cm
- Oprawa: oprawa broszurowa
Wysyłka:
Jutro (wtorek 2025-07-08)*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Jutro (wtorek 2025-07-08)*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena
71,60 PLN
Opis: Key Concepts in e-Commerce - Alan Charlesworth
E-Commerce is making an ever-bigger impact on the way businesses operate. Key Concepts in e-Commerce offers readers an introduction to the many words, terms and phrases that abound in this fast developing and increasingly popular discipline.
Producent:
Macmillan Polska sp. z o.o.
ul. Aleje Jerozolimskie 134
02-305 Warszawa (PL)
tel: 695 150 000
email: [email protected]
Szczegóły: Key Concepts in e-Commerce - Alan Charlesworth
Tytuł: Key Concepts in e-Commerce
Autor: Alan Charlesworth
Wydawnictwo: Macmillan
ISBN: 9780230516717
Rok wydania: 2007
Ilość stron: 316
Format: 14x21.5 cm
Oprawa: oprawa broszurowa
Waga: 0.41 kg