Foundations of marketing

Książka

Foundations of marketing

  • Wydawnictwo: Macmillan
  • Rok wydania: 2007
  • ISBN: 1403903271
  • Ilość stron: 400
  • Format: 19x24.5 cm
  • Oprawa: oprawa broszurowa
Wysyłka:
Dzisiaj*Zamówienie złożone do godz. 12.00 (nie dotyczy przedpłat zaksięgowanych po godz. 12.00). Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu.
Cena katalogowa 121,20 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 121,20 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Foundations of marketing - Jonathan Groucutt

This introductory text examines marketing within the context of a dynamic, contemporary environment. The author is really in-tune with the students, explaining theoretical concepts effectively, using a wide range of mini-cases that bring the subject alive - from Kit Kats to Harry Potter, from obesity to the rejuvenation of the Skoda brand. Groucutt`s passion for the subject is clear as he offers a contemporary view of marketing, reflecting complex changes within both society and business, through a development of the marketing mix beyond the traditional 4P and 7P frameworks to encompass a new 10P framework. Concise, affordable and comprehensive in content - this text is a must for all introductory marketing courses.


Szczegóły: Foundations of marketing - Jonathan Groucutt

Tytuł: Foundations of marketing
Autor: Jonathan Groucutt
Wydawnictwo: Macmillan
Kod paskowy: 9781403903273
ISBN: 1403903271
Rok wydania: 2007
Ilość stron: 400
Format: 19x24.5 cm
Oprawa: oprawa broszurowa
Waga: 0.836 kg


Recenzje: Foundations of marketing - Jonathan Groucutt

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Inne pozycje tego autora: Jonathan Groucutt (1)