Instrumenty zarządzania kryzysowego w przedsiębiorstwie turystycznym Perspektywa organizacyjnego uczenia się

Książka

Instrumenty zarządzania kryzysowego w przedsiębiorstwie turystycznym
Perspektywa organizacyjnego uczenia się

Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 37,80 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 37,80 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Instrumenty zarządzania kryzysowego w przedsiębiorstwie turystycznym - Jarema Batorski

Monografia jest rezultatem badań nad zarządzaniem przedsiębiorstwem w sytuacji kryzysowej z punktu widzenia organizacyjnego uczenia się. Podjęte badania umożliwiły poszukiwanie niestandardowych sposobów i metod zarządzania przedsiębiorstwem w sytuacji kryzysowej. W procesie badawczym uprawomocniono analizy jakościowe jako współistotne z analizami ilościowymi. Pozwoliło to na aplikację zarządzania wiedzą i organizacyjnego uczenia się do przestrzeni biznesu turystycznego, sformułowanie i wykorzystanie metodyki paradoksów sytuacji kryzysowej w analizie przedsiębiorstw turystycznych, identyfikację modeli zarządzania w sytuacjach trudnych, a także zaproponowanie metodyki tworzenia potencjału do zarządzania kryzysowego oraz kreowania modeli biznesu przedsiębiorstwa uczącego się w kryzysie.

Producent:
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Michałowskiego 9/2
31-126 Kraków (PL)
tel: 12-631-18-80
email: [email protected]


Szczegóły: Instrumenty zarządzania kryzysowego w przedsiębiorstwie turystycznym - Jarema Batorski

Tytuł: Instrumenty zarządzania kryzysowego w przedsiębiorstwie turystycznym
Podtytuł: Perspektywa organizacyjnego uczenia się
Autor: Jarema Batorski
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
ISBN: 9788323334644
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 182
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.31 kg


Recenzje: Instrumenty zarządzania kryzysowego w przedsiębiorstwie turystycznym - Jarema Batorski

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×