Książka
  • Wydawnictwo: SportWin
  • Rok wydania: 2010
  • ISBN: 9788392935315
  • Ilość stron: 330
  • Format: 17 x 24
  • Oprawa: broszura
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 68,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 68,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Public relations w sporcie - Godlewski Piotr, Rydzak Waldemar, Trębecki Jacek

Rosnce zainteresowanie sportem powoduje e niezbdne staje si prowadzenie bada nad zachowaniem podmiotów które z t sfer spoecznogospodarcz s zwizane. Z zadowoleniem mona odnotowa fakt e przygotowane zostao opracowanie skupione na jednorodnej tematyce dziaaniach public relations w sporcie.

Wysoko naley oceni to e poszczególne czci pracy zostay przygotowane przez specjalistów zajmujcych si poszczególnymi narzdziami public relations a przy tym zwizanych ze sfer sportu. Fakt e autorzy przygotowali rozdziay wedug planu dodatkowo podnosi warto publikacji. Zalet niniejszej publikacji s zawarte w niej praktyczne studia przypadku.

Mog z penym przekonaniem poleci t publikacj osobom zajmujcym si na co dzie sportem oraz budowaniem wizerunku sportu lub z jego wykorzystaniem.

Prof. dr hab. Henryk Mruk Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu



Szczegóły: Public relations w sporcie - Godlewski Piotr, Rydzak Waldemar, Trębecki Jacek

Tytuł: Public relations w sporcie
Autor: Godlewski Piotr, Rydzak Waldemar, Trębecki Jacek
Wydawnictwo: SportWin
ISBN: 9788392935315
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 330
Format: 17 x 24
Oprawa: broszura


Recenzje: Public relations w sporcie - Godlewski Piotr, Rydzak Waldemar, Trębecki Jacek

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×