Public relations w sporcie
Godlewski Piotr, Rydzak Waldemar, Trębecki Jacek
Public relations w sporcie
Godlewski Piotr, Rydzak Waldemar, Trębecki Jacek
- Wydawnictwo: SportWin
- Rok wydania: 2010
- ISBN: 9788392935315
- Ilość stron: 330
- Format: 17 x 24
- Oprawa: broszura
Niedostępna
Opis: Public relations w sporcie - Godlewski Piotr, Rydzak Waldemar, Trębecki Jacek
Rosnce zainteresowanie sportem powoduje e niezbdne staje si prowadzenie bada nad zachowaniem podmiotów które z t sfer spoecznogospodarcz s zwizane. Z zadowoleniem mona odnotowa fakt e przygotowane zostao opracowanie skupione na jednorodnej tematyce dziaaniach public relations w sporcie.
Wysoko naley oceni to e poszczególne czci pracy zostay przygotowane przez specjalistów zajmujcych si poszczególnymi narzdziami public relations a przy tym zwizanych ze sfer sportu. Fakt e autorzy przygotowali rozdziay wedug planu dodatkowo podnosi warto publikacji. Zalet niniejszej publikacji s zawarte w niej praktyczne studia przypadku.
Mog z penym przekonaniem poleci t publikacj osobom zajmujcym si na co dzie sportem oraz budowaniem wizerunku sportu lub z jego wykorzystaniem.
Prof. dr hab. Henryk Mruk Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Szczegóły: Public relations w sporcie - Godlewski Piotr, Rydzak Waldemar, Trębecki Jacek
Tytuł: Public relations w sporcie
Autor: Godlewski Piotr, Rydzak Waldemar, Trębecki Jacek
Wydawnictwo: SportWin
ISBN: 9788392935315
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 330
Format: 17 x 24
Oprawa: broszura