Kulturowe uwarunkowania zachowań konsumentów na przykładzie młodych Europejczyków
Małgorzata Bartosik-Purgat
Kulturowe uwarunkowania zachowań konsumentów na przykładzie młodych Europejczyków
Małgorzata Bartosik-Purgat
- Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
- Rok wydania: 2011
- ISBN: 9788374175319
- Ilość stron: 382
- Oprawa: broszura
Wysyłka:
Niedostępna
Niedostępna
Cena
20,00 PLN
Opis: Kulturowe uwarunkowania zachowań konsumentów na przykładzie młodych Europejczyków - Małgorzata Bartosik-Purgat
W książce przedstawiono zróżnicowanie kulturowe społeczeństw ze szczególnym uwzględnieniem ich zachowań konsumenckich. Wyróżniono czynniki kulturowe,które w większym lub mniejszym stopniu wpływają na podejmowanie decyzji nabywczych. Dokonano tego na przykładzie badań przeprowadzonych w ośmiu krajach europejskich, tj. Czechach, Finlandii, Francji, Hiszpanii, Niemczech, Polsce, Portugalii oraz Wielkiej Brytanii.
Szczegóły: Kulturowe uwarunkowania zachowań konsumentów na przykładzie młodych Europejczyków - Małgorzata Bartosik-Purgat
Tytuł: Kulturowe uwarunkowania zachowań konsumentów na przykładzie młodych Europejczyków
Autor: Małgorzata Bartosik-Purgat
Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
ISBN: 9788374175319
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 382
Oprawa: broszura