Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym

Książka

Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym

  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
  • Rok wydania: 2018
  • ISBN: 9788301201944
  • Ilość stron: 368
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 79,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 79,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym - Małgorzata Bartosik-Purgat

Opisane są w niej najnowsze strategie marketingowe, które powstały ze względu na powszechny dostęp do Internetu, rozwój technologii oraz nowych mediów jak np. marketing społecznościowy, marketing 360, marketing inbound. Autorka przedstawia zestaw narzędzi wykorzystywanych do pomiaru skuteczności i efektywności zastosowania nowych mediów w działalności marketingowej. Pokazuje jakie czynniki mogą determinować działania w ramach komunikacji marketingowej na rynkach zagranicznych. W publikacji zaprezentowane zostały również wyniki badań ilościowych i jakościowych przeprowadzonych w ponad 320 przedsiębiorstwach działających na rynku polskim, ale także na rynkach zagranicznych - z podziałem na rynki B2B i B2C. Wskazują one jakie rozwiązania stosują przedsiębiorstwa w komunikacji z partnerami pochodzącymi z różnych rynków, a także od czego może zależeć charakter prowadzonej komunikacji. Ze względu na zaprezentowane studia przepadków, książka jest nieocenionym źródłem wiedzy dla wszystkich, którzy badają trendy na rynku i koordynują działania marketingowe. Może być również wykorzystywana przez studentów zarządzania, marketingu i nowych mediów w zakresie przedmiotów: marketing, komunikacja marketingowa, marketing międzynarodowy, digitalizacja w marketingu.


Szczegóły: Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym - Małgorzata Bartosik-Purgat

Tytuł: Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym
Autor: Małgorzata Bartosik-Purgat
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Seria: Kultowe podręczniki
ISBN: 9788301201944
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 368
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka


Recenzje: Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym - Małgorzata Bartosik-Purgat

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: