Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym
Małgorzata Bartosik-Purgat
Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym
Małgorzata Bartosik-Purgat
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
- Rok wydania: 2018
- ISBN: 9788301201944
- Ilość stron: 368
- Format: 16.5x23.5cm
- Oprawa: Miękka
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym - Małgorzata Bartosik-Purgat
Opisane są w niej najnowsze strategie marketingowe, które powstały ze względu na powszechny dostęp do Internetu, rozwój technologii oraz nowych mediów jak np. marketing społecznościowy, marketing 360, marketing inbound. Autorka przedstawia zestaw narzędzi wykorzystywanych do pomiaru skuteczności i efektywności zastosowania nowych mediów w działalności marketingowej. Pokazuje jakie czynniki mogą determinować działania w ramach komunikacji marketingowej na rynkach zagranicznych. W publikacji zaprezentowane zostały również wyniki badań ilościowych i jakościowych przeprowadzonych w ponad 320 przedsiębiorstwach działających na rynku polskim, ale także na rynkach zagranicznych - z podziałem na rynki B2B i B2C. Wskazują one jakie rozwiązania stosują przedsiębiorstwa w komunikacji z partnerami pochodzącymi z różnych rynków, a także od czego może zależeć charakter prowadzonej komunikacji. Ze względu na zaprezentowane studia przepadków, książka jest nieocenionym źródłem wiedzy dla wszystkich, którzy badają trendy na rynku i koordynują działania marketingowe. Może być również wykorzystywana przez studentów zarządzania, marketingu i nowych mediów w zakresie przedmiotów: marketing, komunikacja marketingowa, marketing międzynarodowy, digitalizacja w marketingu.
Szczegóły: Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym - Małgorzata Bartosik-Purgat
Tytuł: Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym
Autor: Małgorzata Bartosik-Purgat
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Seria: Kultowe podręczniki
ISBN: 9788301201944
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 368
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Recenzje: Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym - Małgorzata Bartosik-Purgat
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Inne pozycje tego autora: Małgorzata Bartosik-Purgat (4)
- Zachowania konsumentów (Wydawnictwo Naukowe PWN) - Miękka
- Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym (Wydawnictwo Naukowe PWN) - Miękka
- New media in the marketing communication of enterprises in the international market (Wydawnictwo Naukowe PWN) - Miękka
- Internationalization of Firms (Wydawnictwo Naukowe PWN) - Miękka