Marketing przedsiębiorstw usługowych w procesie internacjonalizacji

Książka

Marketing przedsiębiorstw usługowych w procesie internacjonalizacji

  • Wydawnictwo: PWE
  • Rok wydania: 2013
  • ISBN: 9788320820720
  • Ilość stron: 208
  • Format: 16.2x23.7cm
  • Oprawa: Kartonowa Foliowana
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 59,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 59,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketing przedsiębiorstw usługowych w procesie internacjonalizacji - Mirosława Pluta-Olearnik

Książka wpisuje się w nurt wieloletnich zainteresowań naukowych oraz badawczych Autorki.
Celem książki jest identyfikacja zachowań rynkowych podmiotów usługowych w kontekście współczesnych procesów internacjonalizacji oraz określenie warunków kształtowania skutecznych działań marketingowych
na międzynarodowym rynku usług.

Prezentowana publikacja porządkuje i formuje podbudowę teoretyczną dla działalności podmiotów usługowych
na rynku międzynarodowym, a jednocześnie przynosi garść praktycznych uwag, ocen i rekomendacji dla przedsiębiorstw aspirujących do profesjonalnego uczestnictwa w międzynarodowym rynku usług.


Szczegóły: Marketing przedsiębiorstw usługowych w procesie internacjonalizacji - Mirosława Pluta-Olearnik

Tytuł: Marketing przedsiębiorstw usługowych w procesie internacjonalizacji
Autor: Mirosława Pluta-Olearnik
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320820720
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 208
Format: 16.2x23.7cm
Oprawa: Kartonowa Foliowana
Waga: 0.34 kg


Recenzje: Marketing przedsiębiorstw usługowych w procesie internacjonalizacji - Mirosława Pluta-Olearnik

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×