Marketing przedsiębiorstw usługowych w procesie internacjonalizacji
Mirosława Pluta-Olearnik
Marketing przedsiębiorstw usługowych w procesie internacjonalizacji
Mirosława Pluta-Olearnik
- Wydawnictwo: PWE
- Rok wydania: 2013
- ISBN: 9788320820720
- Ilość stron: 208
- Format: 16.2x23.7cm
- Oprawa: Kartonowa Foliowana
Niedostępna
Opis: Marketing przedsiębiorstw usługowych w procesie internacjonalizacji - Mirosława Pluta-Olearnik
Książka wpisuje się w nurt wieloletnich zainteresowań naukowych oraz badawczych Autorki.
Celem książki jest identyfikacja zachowań rynkowych podmiotów usługowych w kontekście współczesnych procesów internacjonalizacji oraz określenie warunków kształtowania skutecznych działań marketingowych
na międzynarodowym rynku usług.
Prezentowana publikacja porządkuje i formuje podbudowę teoretyczną dla działalności podmiotów usługowych
na rynku międzynarodowym, a jednocześnie przynosi garść praktycznych uwag, ocen i rekomendacji dla przedsiębiorstw aspirujących do profesjonalnego uczestnictwa w międzynarodowym rynku usług.
Szczegóły: Marketing przedsiębiorstw usługowych w procesie internacjonalizacji - Mirosława Pluta-Olearnik
Tytuł: Marketing przedsiębiorstw usługowych w procesie internacjonalizacji
Autor: Mirosława Pluta-Olearnik
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320820720
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 208
Format: 16.2x23.7cm
Oprawa: Kartonowa Foliowana
Waga: 0.34 kg