Marketing we współczesnej gospodarce Wybrane zagadnienia
Muzahim Al-Noorachi, Łukasz Sułkowski
Marketing we współczesnej gospodarce
Wybrane zagadnienia
Muzahim Al-Noorachi, Łukasz Sułkowski
- Wydawnictwo: Difin
- Rok wydania: 2018
- ISBN: 9788380856899
- Ilość stron: 208
- Format: 16.5x23.2
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Marketing we współczesnej gospodarce - Muzahim Al-Noorachi, Łukasz Sułkowski
Współczesna gospodarka stanowi ogromne wyzwanie zarówno dla firm, organizacji, jak i marek, które chcą przetrwać i rozwijać się w warunkach ogromnej konkurencji w większości branż, coraz szybszym postępem technologicznym, większym nasyceniem informacji docierających każdego dnia do konsumentów. Niniejsza publikacja przedstawia sposoby odkrywania i wykorzystywania potencjału zawartego w potrzebach konsumentów, organizowania procesu komunikacji marketingowej z wykorzystaniem nowoczesnych technologii, wykorzystania działań i zasad marketingowych do motywowania pracowników, skutecznego budowania długofalowych relacji z klientami oraz organizowania działań odpowiedzialnych społecznie.
Podstawową grupą odbiorców są pracownicy średniego i wyższego szczebla działów marketingu jak i działów promocji. Może być pomocą dydaktyczną dla studentów w takich przedmiotach, jak: podstawy marketingu, komunikacja w biznesie, nowoczesne koncepcje marketingu.
Szczegóły: Marketing we współczesnej gospodarce - Muzahim Al-Noorachi, Łukasz Sułkowski
Tytuł: Marketing we współczesnej gospodarce
Podtytuł: Wybrane zagadnienia
Autor: Muzahim Al-Noorachi, Łukasz Sułkowski
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788380856899
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 208
Format: 16.5x23.2
Oprawa: Miękka
Waga: 0.326 kg