Marketing we współczesnej gospodarce Wybrane zagadnienia

,

Książka

Marketing we współczesnej gospodarce
Wybrane zagadnienia

,

  • Wydawnictwo: Difin
  • Rok wydania: 2018
  • ISBN: 9788380856899
  • Ilość stron: 208
  • Format: 16.5x23.2
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 48,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 48,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketing we współczesnej gospodarce - Muzahim Al-Noorachi, Łukasz Sułkowski

Współczesna gospodarka stanowi ogromne wyzwanie zarówno dla firm, organizacji, jak i marek, które chcą przetrwać i rozwijać się w warunkach ogromnej konkurencji w większości branż, coraz szybszym postępem technologicznym, większym nasyceniem informacji docierających każdego dnia do konsumentów. Niniejsza publikacja przedstawia sposoby odkrywania i wykorzystywania potencjału zawartego w potrzebach konsumentów, organizowania procesu komunikacji marketingowej z wykorzystaniem nowoczesnych technologii, wykorzystania działań i zasad marketingowych do motywowania pracowników, skutecznego budowania długofalowych relacji z klientami oraz organizowania działań odpowiedzialnych społecznie.

Podstawową grupą odbiorców są pracownicy średniego i wyższego szczebla działów marketingu jak i działów promocji. Może być pomocą dydaktyczną dla studentów w takich przedmiotach, jak: podstawy marketingu, komunikacja w biznesie, nowoczesne koncepcje marketingu.


Szczegóły: Marketing we współczesnej gospodarce - Muzahim Al-Noorachi, Łukasz Sułkowski

Tytuł: Marketing we współczesnej gospodarce
Podtytuł: Wybrane zagadnienia
Autor: Muzahim Al-Noorachi, Łukasz Sułkowski
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788380856899
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 208
Format: 16.5x23.2
Oprawa: Miękka
Waga: 0.326 kg


Recenzje: Marketing we współczesnej gospodarce - Muzahim Al-Noorachi, Łukasz Sułkowski

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: