Strategia reklamy marki, produktów i usług
Dejnaka Agnieszka
Strategia reklamy marki, produktów i usług
Dejnaka Agnieszka
- Wydawnictwo: Helion
- Rok wydania: 2013
- ISBN: 9788324665174
- Ilość stron: 208
- Format: 13.9x20.7
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Strategia reklamy marki, produktów i usług - Dejnaka Agnieszka
Marketingowy elementarz
Marketing to bardzo szerokie pojęcie, kryjące w sobie wiele zagadnień i opisane w nieskończonej ilości książek, z których większość omawia jedynie wycinek promocyjnej rzeczywistości. Są pozycje poświęcone identyfikacji wizualnej, książki o psychologii reklamy, skutecznych formach promocji online i reklamie tradycyjnej. Wiele z nich warto przeczytać i dokładnie zanalizować. Czytelnik musi jednak mieć na to czas i podstawową choć orientację w temacie. A co zrobić, gdy czasu brak, a informacyjna baza dotycząca reklamy jest Ci niezbędna do pracy Koniecznie sięgnij po książkę Agnieszki Dejnaki!
Znajdziesz tu czystą esencję wiedzy z zakresu reklamy, która pozwoli Ci poznać podstawy tej dziedziny w ujęciu marketingowym. Informacje przekazywane przez autorkę będziesz w stanie wykorzystać praktycznie - przy zarządzaniu komunikacją w małym przedsiębiorstwie, projektowaniu księgi identyfikacji wizualnej czy wymyślaniu (skutecznego) sloganu reklamowego. Poznasz sposoby promowania się w różnych mediach, nauczysz skutecznej komunikacji za pomocą słowa i obrazu. Potraktuj tę książkę jak osobisty elementarz w pierwszej klasie reklamy i marketingu. Podpisz swój egzemplarz i pilnuj go jak oka w głowie, ponieważ będziesz zakreślać ważne treści markerem, robić notatki na marginesach, zaginać rogi i wracać do niego wielokrotnie w każdym momencie pracy zawodowej, w której podstawy reklamy będą Ci potrzebne.
Szczegóły: Strategia reklamy marki, produktów i usług - Dejnaka Agnieszka
Tytuł: Strategia reklamy marki, produktów i usług
Autor: Dejnaka Agnieszka
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324665174
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 208
Format: 13.9x20.7
Oprawa: Miękka
Waga: 0.26 kg