Książka
  • Wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • Rok wydania: 2012
  • ISBN: 9788326416194
  • Ilość stron: 16
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 49,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 49,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketing usług - Czubała Anna, Jonas Agata, Smoleń Tomasz, Wiktor Jan W.

Jedną z ważniejszych tendencji rozwoju współczesnych gospodarek jest sukcesywny wzrost znaczenia usług. Nic więc dziwnego, że na rynku wydawniczym pojawia się coraz więcej prac poświęconych marketingowi usług bankowych, turystycznych lub ubezpieczeniowych. Niewiele natomiast jest książek takich jak ta - stanowiących kompleksowe omówienie wiedzy z zakresu marketingu i poruszających kwestie ważne dla całej sfery usług.



Autorzy omawiają w niej szczegółowo takie tematy, jak:

- charakterystyczne cechy usług i rynku usług,

- zarządzanie marketingiem w firmie usługowej,

- segmentacja rynku usług,

- jakość usług,

- proces świadczenia usług,

- polityka kształtowania cen usług, dystrybucja i promocja usług,

- rola personelu w marketingu firmy usługowej.



Obecne wydanie jest uaktualnione i poszerzone o zagadnienia związane z e-ustugami, promocją w Internecie, z rozwojem portali społecznościowych oraz ze współczesnymi formami reklamy.

Książka obejmuje szeroki zasób wiedzy z dziedziny marketingu usług wymagany na poziomie akademickim.


Szczegóły: Marketing usług - Czubała Anna, Jonas Agata, Smoleń Tomasz, Wiktor Jan W.

Tytuł: Marketing usług
Autor: Czubała Anna, Jonas Agata, Smoleń Tomasz, Wiktor Jan W.
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: Seria Akademicka
ISBN: 9788326416194
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 16
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.51 kg


Recenzje: Marketing usług - Czubała Anna, Jonas Agata, Smoleń Tomasz, Wiktor Jan W.

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: