• Producent: Haworth Press
  • Rok produkcji: 2002
  • ISBN: 9780789015679
  • Ilość stron: 210
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 156,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 156,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: New Product Development - William R. Mills, Michael Z. Brooke, M Brooke

New Product Development will help companies overcome an expensive and common weakness: the lack of adequate new product development. This vital book examines the requirements of new product development in detail as well as in the context of corporate strategy. Packed with practical information that can immediately be put into effect, New Product Development can help businessmen innovate and keep their company on the leading edge, no matter what type of industry they are in!


Szczegóły: New Product Development - William R. Mills, Michael Z. Brooke, M Brooke

Tytuł: New Product Development
Autor: William R. Mills, Michael Z. Brooke, M Brooke
Producent: Haworth Press
ISBN: 9780789015679
Rok produkcji: 2002
Ilość stron: 210
Oprawa: Miękka
Waga: 0.37 kg


Recenzje: New Product Development - William R. Mills, Michael Z. Brooke, M Brooke

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×